צבע טרי: אני מודה שכשראיתי לראשונה את קולקציית הקיץ של דיור עלה לי חיוך על הפנים. הצבעים הוורדים והאדומים ששולטים בקולקציה הזכירו לי את בוא הקיץ. העונה, המראה של דיור כולו הוא שיר הלל לצבעים העזים. העונה דיור גם משיקה כמה הפתעות מהנות, בהן: ה־ROUGE GRADIENT, שהוא פודרה לשפתיים המגיעה בסטיק דו־צדדי. בצד אחד גוון בהיר, ובשני גוון נועז יותר מאותה משפחה. המטרה היא שתמרחו את הגוון הבהיר על השפתיים כבסיס עם גימור פודרתי ועליו תוסיפו נגיעה של צבע במרכז או השפתיים ובקצותיהן (מחיר: 171 שקלים). הפתעה נוספת היא ה־DIOR ADDICT LIP SUGAR SCRUB- שפתון פילינג המשלב גרגירי סוכר הנמסים על השפתיים, מחליקים את העור ומעמיקים את הגוון הטבעי שלהן. והכי חשוב, לא צריך לשטוף את הפילינג לאחר המריחה.



מחירים:
171-671 ש"ח



קולקציית הקיץ של דיור. צילום: יח"צ




מכים שורש



השערות הלבנות לא תמיד מובסות בידי צבעי השיער, ויכולות לצוץ גם ימים ספורים אחרי הצביעה, ולכן בשנה האחרונה צצים על המדפים כל מיני תרסיסי צבע שאמורים לעזור להתמודד עם התופעה. אחד מהם תמצאו בג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי, וכך, גם אם נתקעתם רגע לפני חופשת הקיץ עם שורשים, תוכלו לטפל בהם מיד. בדיוטי פרי מציעים את ה־BYE BYE RACINE, בנוסחה המגיעה בטקסטורה עדינה שאינה דביקה. הספריי עמיד במים ואינו מכתים. הסדרה כוללת ארבעה גוונים, ולכל צבע שיער ישנו הגוון שהכי מתאים לו.



מחיר: 26.90 דולר ל־ 75 מ"ל



BYE BYE RACINE. צילום: יח"צ




לעצור את הזמן



כשמדברים על ביוטכנולוגיה, האסוציאציה הראשונה היא כזו הקשורה לטיפוח. אך בעצם, למה לא? הרי כבר מזמן הבנו שתחום הטיפוח מתפתח בזכות המדע. והנה SHISEIDO מציעה סדרת טיפוח חדשה כחלק מסדרת BIO PERFORMANCE האהובה שלה. בסדרה יש בסך הכל שלושה מוצרים שכל אישה צריכה בתיק האיפור שלה: קרם, סרום וקרם עיניים, אשר עובדים על אנטי־אייג’ינג ועוזרים לטפל ברפיון העור. המוצרים עובדים על נוסחה ייחודית אשר ממקמת מחדש את תאי הגזע החיוניים באזורים הזקוקים להמרצה, וכך מנסים לעצור את נזקי הזמן. כל המוצרים בסדרה נעימים למגע ונספגים בעור בקלות. לאחר המריחה מיד מרגישים אפקט מתיחה קל, והעור מרגיש גמיש ורך יותר.



מחירים: 470־765 שקלים



BIO PERFORMANCE, SHISEIDO, צילום: יח"צ




חמש בום



האביב מלא באנרגיה מתפרצת, זאת לפחות הגישה של לוצ’יה פייקה מבית CHANEL, שייצר קולקציית אביב-קיץ המבוססת על חמשת צבעי הקוד האיקוני של המותג המוביל: אדום, שחור, זהב, לבן ובז’. צבעים שעיצבו את חייה של שאנל, שהייתה ידועה בשימוש המתריס והמקורי שלה בצבעים. לוצ’יה לקח את הצבעים הללו ושם אותם במרכז הבמה. את האדום בדמות השפתון רוז' אלור, הוא הפך אפילו לנועז מהרגיל, הזהב שלו משתלב נפלא עם השיזוף הקיצי ואפילו הלבן והבז’ מצליחים להיראות מעולה. במרכז הקולקציה נמצא ה־COCO CODE, סומק בפלטה של ארבעה גוונים במרקמים של מאט וסאטן. את ארבעת גוני הסומק יש לערבב יחד, כדי ליצור גוון המשלב את הגוונים האפרסקיים והבז’ים. עוד מוצר שאי אפשר להתעלם ממנו בקולקציה הוא שפתון במרקם קטיפתי שפשוט נמרח בקלות על השפתיים ובעל פיגמנט חזק מאוד שנשאר לאורך שעות.



מחירים:
קוקו קוד – 400 שקלים, רוז' אלור - 240 שקלים



קולקציית האביב של שאנל. צילום: יח"צ




בזמן שישנתם



מתברר שדווקא בלילה הגוף שלנו עובד כדי לתקן את עצמו. אולי בגלל זה כשאנו קמים אחרי שנת לילה טובה, העור שלנו נראה “פרש”. למי שלא מתאפשר ליהנות משעות שינה מרובות, ישמח לשמוע על SKIN REPAIR Youth Memory Night Cream 365. קרם לחות לילה חדש מבית לנקסטר, קרם העוטף את העור ונותן לו הזדמנות לשעות תיקון אינטנסיביות, כך שגם בזמן מועט העור ירגיש יותר רענן. הקרם נוצר בהשראה של כריות שינה אסייתיות, והוא מגיע במרקם של ג’ל גמיש, שממש מתלבש על העור.



מחיר: 430 שקלים



SKIN REPAIR Youth Memory Night Cream 365, מבית לנקסטר, צילום: יח"צ