אנשים מגיבים לבגידה בדרכים שונות ומשונות, כשהדרך הרצויה היא כמובן לחטוף את בני הזוג הבוגדים ולשים אותם מול "ערוץ הקניות" או "ערוץ מזג האוויר" למשך יממה שלמה, ולתת לטבע לעשות את שלו. אחרים יבחרו בדרכים קצת יותר פליליות כמו לקבור את בני והזוג והמאהבת בחצר, או יעשו מה שעשתה אישה קצת לא שפויה מדרום אפריקה.
לאחרונה רץ ברשת סרטון חמוץ- מתוק של האישה, שהגיבה ממש קשה כשתפסה את בעלה על חם. בסרטון, שצולם בממלודי, פרטוריה, דרום אפריקה, נראית האישה על חלקה הקדמית של מכונית לבנה, אך המכונית ממשיכה לנסוע ואינה עוצרת. 
הסרטון ההזוי צולם בידי נורה פיטיה, שגם העלתה אותו לפייסבוק שלה, וכתבה: "האישה הזו מצאה את בעלה עם אישה אחרת". עוד נכתב בפוסט ש"היא איכשהו קפצה על המכונית והאיש האידיוט שהגן על הפילגש שלו המשיך לנסוע".




נורה אומנם העלתה לפייסבוק שלה שני סרטונים, אך משום מה רק אחד מהם הפך ויראלי. בסרטון השני שהעלתה, נראית האישה על גג המכונית לאחר שהגבר עצר לבסוף. סביב המכונית יש התקהלות והוא לבסוף יוצא ומדבר איתה. הסרטון מסתיים בכך ששתי הנשים אוחזות בו משני הצדדים, ונראה כאילו נלחמות עליו. 



הפוסט המקורי, פייסבוק:



כמובן שאנשים עם בטחון עצמי שמכבדים את עצמם לא יצאו עם מישהו שהוא כבר תפוס. לעשות דבר כזה משווה לאכילת אוכל מהפח, או עשיית אמבטיה במי ביבים. בהחלט, נשמע תענוג.