רבים האנשים שמפחדים מרופאי שיניים, אבל למרבה האבסורד, דווקא האופציות האלטרנטיביות שצריכות להפחיד אותנו למוות. ניסיון לטפל בשן בכל צורה אחרת היא מטופשת לחלוטין ובעיקר מסוכנת.



איש אחד מבריטניה החליט להיעזר בחבריו כדי לעקור שן כואבת, אבל לא למד כלום מכל הסיפור וזה ממש עצוב. כשלדז, מלידס שבאנגליה התחילה לכאוב השן,  הוא החליט שרפואת שיניים זה לחלשים, וביקש את עזרת חבריו כדי לעקור אותה. 

בסרטון מחריד שצילמו חבריו הטובים, החבורה נראית מנסה טכניקות משונות וכואבות במיוחד כדי להוציא לו את השן. הם ניסו כמעט כל דרך לא שפויה אפשרית- קשירת השן בעזרת חוט דייג לאופניים ומכונית ואפילו ניסו להוציא אותה עם פלייר. לאחר ניסיונות כושלים ומטופשים רבים, החבר הנוסף בחבורה משך את השן החוצה. 



"הוא התחיל להתלונן על כאב שיניים אז החלטנו שאנו צריכים לעזור לו", סיפר ג'ייסון, אחד החברים שלו. "זה לקח זמן רב יותר מכפי שחשבנו וגם היה קשה בהרבה. ניסינו הרבה דברים, כולל פלייר וקשירת השן לחלק האחורי של מכונית. אחד החברים בסוף הצליח להוציא את השן החוצה, נגעלתי מזה אבל לא יכולתי להפסיק להסתכל".

אומנם אין באמת צורך להסביר מדוע אסור לעשות מה שחבורת הייצורים הללו עשו, אבל אולי כדאי בכל זאת. מעל לכל, כאשר יש בעיות בשיניים, הולכים רק לרופא שיניים, היו סמוכים ובטוחים שהאלטרנטיבות מסוכנות מאשר הכיסא של הרופא.  כמובן שבשום פנים ואופן לא מנסים לטפל בשן לבד בבית, בטח לא לעקור אותה. גם רופאי שיניים לא ממהרים לעקור שן בעייתית והרבה פעמים זה מסתכם בסתימה, במקרים אחרים מדובר בכאב שמקורו בכלל מהחניכיים. כמו כן, עקירה לא לשווא מבצעת על ידי רופא מוסמך שכן היא מאוד מסוכנת, ואם נעשית בצורה לא מקצועית עלולה לגרום לאובדן רב של דם וכן לפצוע בעצבים בפנים ולשתק חלקים בפה או בפנים.