תאגיד השידור הציבורי החדש יתחיל בשידוריו החל מיום שני הקרוב, ה- 15.6, כך נמסר הערב (שלישי) בדיוני ועדת הכנסת המיוחדת העוסקת בהכנת חוק התאגיד. הלילה תשודר מהדורת 'מבט' האחרונה בערוץ הראשון, זאת לאחר עשרות שנים. החל ממחר יופסקו שידורי החדשות והאקטואליה בערוץ הראשון ובקול ישראל. בערוץ הראשון תשודר ממחר ועד יום שני שקופית המודיעה על סיום השידורים ואילו בקול ישראל תשודר מוזיקה בלבד, כך מסר פרופ' דוד האן כונס הנכסים הרשמי, שהוא גם מפרק רשות השידור.



המפרק הורה למאתיים עובדי הערוץ הראשון שאמורים להיקלט בתאגיד לעבור לתאגיד כבר מחר אך הוא ביקש להחריג 20 עובדים כדי שיהיה ניתן לשדר בסוף השבוע את האירוויזיון בערוץ הראשון. כמו כן, הוא אמר כי כ-160 עובדי קול ישראל יסיימו גם הם מחר את עבודתם ברשות השידור ויעברו מיד לתאגיד. עוד יעברו מחר לתאגיד 77 עובדים של הטלוויזיה והרדיו בערבית.



בקרוב מאוד ייכנסו לשגרה, אולפני התאגיד. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
בקרוב מאוד ייכנסו לשגרה, אולפני התאגיד. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90






יו"ר הוועדה המיוחדת המכינה את החוק, ח"כ דוד ביטן, אמר כי הכוונה היא לסיים עוד הלילה לקראת חצות את ההצבעות על אישור החוק בקריאה שנייה ושלישית ולהניחו מחר ב-18:00 על שולחן הכנסת על מנת להתחיל בהצבעות לאישורו. באם יהיה צורך, תכונס מליאת הכנסת גם ביום חמישי על מנת לאשר את החוק. 





עורך במהדורה הגיב לידיעה הערב: "מהדורת מבט האחרונה.. חצי שעה לפני תחילתה של המהדורה מודיע כונס הנכסים בוועדת ביטן שכך יהיה. כך אחרי חמישים שנה. הזלזול בעובדים בשידור הציבורי מגיע לשיאו. איום".