המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי היא עצרה חשוד רביעי, תושב רעננה בן 23, בפרשת האונס הקבוצתי בהרצליה ומעצרו הוארך בחמישה ימים, עד ל-14.5.  המשטרה מייחסת לחשוד מעשי אינוס, אך לטענתו הוא הגיע למקום האירוע וכשהבחין במה שמתרחש, הוא עזב תוך דקות ספורות בלי לקיים מגע עם הבחורה..



עו״ד ניר אלפסה שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד אמר: ״כבר בשלב זה של החקירה עולה כי חלקו של הצעיר הוא שולי וזניח. הצעיר משתף פעולה עם החוקרים, מכחיש את כל החשדות וטוען בתוקף כי לא קיים יחסים עם המתלוננת״. 



כזכור, במהלך חג פסח השני עצרה המשטרה שלושה צעירים, האחד בן 22 מהרצליה, ושניים נוספים, בני 20 מהדרום בחשד שהיו מעורבים באונס קבוצתי של נערה בהרצליה. על פי החשד הכירה הנאנסת את אחד החשודים, תושב הרצליה, ובהסכמה הגיעה עמו לביתו. אלא, שלאחר זמן קצר הבחינה כי הם לא לבד וכי בבית המתינו להם גם שניים מחבריו, תושבי הדרום, אשר אנסו אותה בזה אחר זה במשך שעות ארוכות, חרף התנגדותה.



מחאת חוטיני



בשבוע שעבר שוחררו שלושת החשודים בערבות, זאת לאחר שהתגלה קושי בגיבוש כתב אישום פלילי נגדם, בין היתר, בשל חוסר היכולת של המתלוננת לשתף פעולה עם החקירה, ככל הנראה בשל מצבה הנפשי. לאחר שחרור השלושה למעצר בית, החלה מחאת רשת בשל החשש שלא יוגש כתב אישום נגדם. ואף פוזרו עשרות תחתוני "חוטיני" אל מול בניין הפרקליטות בתל אביב במחאה. 



יוזמת המחאה כתבה פוסט בפייסבוק,ממנו עולה כי המניע לשימוש בתחתוני חוטיני הוא הטיעון כי המתלוננת הצטלמה בחוטיני. "יש ילדה בת 17 שכנראה לעולם לא תחזור לחייך", כתבה. "מחר זה יכול לקרות גם לי. זה יכול לקרות לאחותי, זה יכול לקרות לכל אחת ממי שאני מכירה. זה יכול לקרות לך. את , כן כן את, יכולה להיאנס מחר. ויהיו עלייך סימנים של מכות, החוקרים יאמינו לך, ידעו מי עשה לך את זה, ובית המשפט ישלח אותך הביתה, שאריות של עצמך. בזמן שהאנסים ימשיכו את החיים שלהם ויגבו עוד קורבנות".



מחאת התחתונים מול פרקליטות תל אביב
מחאת התחתונים מול פרקליטות תל אביב