תאונה קטלנית: הולך רגל כבן 30 נהרג הערב (רביעי) מפגיעת רכב בכביש 2 לדרום סמוך לרשפון. כוחות ההצלה מצאו אותו ללא רוח חיים עם פגיעה רב מערכתית ונאלצו לקבוע את מותו. פרמדיק מד"א סיפר: "בשול השמאלי של הכביש המהיר שכב גבר כבן 30, מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו. נהג הרכב הפוגע נבדק על ידי צוותי מד"א במקום ולא נזקק לפינוי לבי"ח".



התאונה הקטלנית בכביש החוף. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
התאונה הקטלנית בכביש החוף. צילום: תיעוד מבצעי מד"א



במקום הצטברו עומסי תנועה רבים ומהמשטרה נמסר כי היא מבצעת הכוונות לנהגים, שהתבקשו לנסוע בדרכים חלופיות ולנסות להימנע מלהגיע לאזור התאונה.



כזכור, רק לפני כיממה נהרג גבר בשנות ה-50 לחייו בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בכביש 4 סמוך לנהריה. ההרוג, תושב נהריה, נפגע מאוטובוס תיירים פרטי בזמן שרכב על אופניים חשמליים בצומת הרחובות איסי להמולינו וכביש 4. צוותי מד"א פינו את הגבר לבית החולים נהריה כשהוא פצוע באורח קשה, מחוסר הכרה וסובל מפגיעת ראש. מותו נקבע לאחר מכן בבית החולים.



חובש רפואת חירום דורון אלמוג, שהגיע אז לאזור התאונה סיפר כי "במרכז הכביש בסמוך לאוטובוס שכב גבר כבן 50 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעת ראש קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח וניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיעה בתוך מספר דקות בודדות המשיכה להעניק לו טיפול מציל חיים, שכלל הרדמה והנשמה, ופינתה אותו במהירות לבית החולים כשמצבו קשה".