תכניות ריאליטי הן ככל הנראה ההמצאה האיומה ביותר שנוצרה אי פעם, מכה קשה לאנושות שלא נראה שעומדת להיעלם מהעולם בזמן הקרוב. להפך, מדי שנה נראה שמפיקי תכניות נואשים מנסים לעשות דברים יותר ויותר מופרעים, לרוב על חשבון המשתתפים.

אמה מארון, כוכבת פופ איטלקייה בת 32, הוזמנה לשיר במהלך תכנית ריאליטי לגילוי כישרונות, אך לא ציפתה שדבר כזה יקרה לה בשידור.  במהלך אחד השירים שביצעה, בתכנית ששודרה בערוץ האיטלקי  Canale 5, אחד מהרקדנים התקרב אליה, אחז בישבנה ובחזה שלה וגם ניסה לנשק אותה. האירוע המחריד תועד בווידאו שהפך מיד ויראלי מכל הסיבות הלא נכונות. 

בווידאו נראה הרקדן ניגש אל הזמרת מספר פעמים, כשהיא נראית מזועזעת ומכווצת בחרדה, וקוראת לו שוב ושוב להפסיק. במהלך הסרטון היא נשמעת אומרת לחבר השופטים: "אני לא רוצה להישמע בוטה - אבל כשהוא נוגע בי כל כך הרבה אני לא יכולה לשיר. זה לא נקרא לרקוד". לבסוף היא הודפת את הרקדן הסוטה ארצה בכוח, ורק בשלב זה נחשפת האמת המזעזעת - הצוות אומר לה שזו הייתה מתיחה מתוכננת מראש.


בעקבות האירוע המחריד רבים קראו להחרים את התכנית לאלתר, ביניהם צופים מבוהלים וכן ארגונים לזכויות למען נשים ולמניעת הטרדה מינית. הארגונים אף קראו לנשים באיטליה ללחוץ על פוליטיקאים לחוקק חוקי אתיקה נוקשים יותר בנוגע לתכניות ריאליטי. למרבה הצער, למרות החוויה הנוראית שעברה הזמרת, בכלי התקשורת באיטליה צחקו על האירוע וכינו אותו "הבדיחה הכי מצחיקה של השנה". לא רק זאת, רבים בתקשורת באיטליה טענו כי הזמרת הגיבה בצורה רעה ואין לה חוש הומור.


מסיבה לא ברורה הזמרת לא תבעה את הפקת התכנית וכל אדם אחר שהיה מעורר ב"מתיחה" הזו, ומדובר בטעות חמורה.