מקרה נוסף של התעללות בחסר ישע נחשף: וילמה טמוראדה, מטפלת סיעודית בת 34 מירושלים, הואשמה היום בבית המשפט המחוזי בירושלים בהתעללות בנערה בת 16, הלוקה בשיתוק מוחי ובמוגבלויות נוספות. לבית המשפט הוגשה גם בקשה להאריך את מעצרה עד תום ההליכים המשפטיים. הנאשמת, הועסקה כמטפלת סיעודית של קטינה בת 16.5, המתמודדת עם שיתוק מוחי, עיוורון ומוגבלויות נוספות ומרותקת לכיסא גלגלים. מכתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, עולה כי לא ברור המניע לתקיפה הברוטאלית של המטפלת, שהועסקה על ידי אמה של הנערה בעשור האחרון.



על פי כתב האישום, ב-29 באפריל בשעות הבוקר, טמוראדה התעללה ותקפה את הנערה, "ובעודה שוכבת במיטתה חסרת אונים נהגה בה בברוטליות, הכתה אותה בראשה בפניה ובמפשעתה, צבטה אותה בחזה ברגליה בירכיה ובמפשעתה, וכן הכתה אותה באגרופים בפניה", לשון כתב האישום.



טמוראדה התעללה לכאורה בנערה באופן רציף, על פני שעתיים ורבע, ותקפה אותה בתדירות של דקות בודדות, ולעתים שניות בודדות בין אקט אלים אחד למשנהו, כשבעים פעמים. "כתוצאה ממעשיה של הנאשמת המתוארים לעיל נגרמו לא' שטפי דם בירכיה סמוך למפשעתה וכן סימן אדום ברגלה השמאלית", נכתב בכתב האישום.



"במעשיה האמורים, הנאשמת התעללה בא' וכן תקפה את א', בעודה אחראית עליה, וגרמה לה חבלות של ממש". מעשיה של המטפלת הוותיקה תועדו בסרטונים ומבקשת המעצר נגדה עולה כי היא הודתה בהם. כתב האישום מייחס לה עבירות של התעללות בקטינה חסרת ישע ותקיפה הגורמת חבלה.



אתמול נעצרו שלוש מטפלות ואחות אחראית. העצורות בשנות הארבעים והחמישים לחייהן והן תושבות קריית מוצקין, קריית ים, שפרעם ומג'דל כרום. בנוסף לכך, המשטרה בודקת חשד לפיו הבעלים של בית האבות קשור גם לבית האבות "נאות כיפת הזהב" בחיפה, בו נחשפה לפני כחודשיים וחצי התעללות מזעזעת.