לא בלי בתי: אזרח טורקיה בן 33, הואשם היום (שני) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בכך שחטף את בתו בת הארבע לארץ מולדתו, לאחר שאשתו הישראלית ביקשה להיפרד ממנו. כתב האיום מייחס לו עבירות של חטיפה ממשמורת של בתו בת הארבע וסחיטה באיומים. הבת טרם הושבה לישראל.
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, הנאשם, תושב ארעי בישראל, והמתלוננת, היו בני זוג מזה מספר שנים ולהם ילדה משותפת. בחודש אפריל האחרון, זמן קצר לאחר שהאישה שוחחה עם הנאשם וביקשה ממנו להיפרד, טען בפניה, בעודו בוכה, כי אמו עברה אירוע לבבי בביתה בטורקיה וביקש ממנה כי ייסעו כולם, יחד עם הילדה, לבקרה בטורקיה. 
האישה ארזה את חפציהם האישיים, והם נסעו יחד עם הילדה אל נמל התעופה בן גוריון. לאחר הגעתם לנמל התעופה, טען הנאשם כי מחיר כרטיסי הטיסה לשלושתם גבוה מדי ורכש כרטיסי טיסה עבור הילדה ועבורו בלבד. הוא אמר כי יטוס עם הבת לביקור אצל הוריו באמתלה כי אם אמו תראה אותה היא תרגיש טוב יותר מאחר וזוהי נכדתה היחידה, ולאחר מכן ישוב יחד לארץ.

זמן קצר לאחר הגעת האב ובתו לטורקיה, שוחחו בני הזוג טלפונית. בשיחה זו התעמת עמה בגין חשדותיו כי היא בוגדת בו, סירב לבקשותיה להיפרד ממנו ולדרישותיה להחזיר לה את הילדה. בנוסף, איים עליה בכך שאמר לה כי אם ברצונה לראות את הילדה, עליה לעבור להתגורר עמו בטורקיה, אחרת יעלים את הילדה והיא לא תראה אותה לעולם, תוך שהוא מבהיר לה שאינו מתכוון לחזור לגור בישראל או לאפשר לבתם לעשות כן.
בתלונתה במשטרה סיפרה האם כי היא חוששת לחייה אם תטוס להביא את הילדה מטורקיה, "הוא ירצח אותי. שם כל יום נרצחות מלא נשים. אני פוחדת אם לא הייתי טסה לשם עכשיו"., לפני עשרה ימים שב הנאשם בגפו לישראל, כשהוא מותיר את הילדה בבית הוריו בטורקיה, וכאן נעצר. 
בחקירתו הודה האב במעשים אך טען שלא מדובר בחטיפה. "ראיתי מישהו בחור מדבר עם אשתי", טען. "חשבתי משהו לא בסדר אז אני נסעתי לטורקיה, יש לי אמא חולה ואחרי פתחתי לב שלי ואמרתי לאשתי בטלפון שיש מישהו בעבודה ואני ראיתי בעיניים שלי, התווכחנו בטלפון, היא אמרה אני לא רוצה אותך, אנחנו נתגרש, תביא לי את הילדה שלי ואני בתור העצבים שלי אמרתי לה אני לא מביא ילדה ואני לא רוצה לבוא בישראל .."
לבית המשפט הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגד הנאשם, בה נכתב בין היתר כי הוא "משתמש בבת כקלף מיקוח על מנת לגרום למתלוננת לעבור לגור בטורקיה. המשיב מראש רכש כרטיסי טיסה לכיוון אחד ולא הציג כל אינדיקציה לכך שמתכוון להחזיר את הילדה לישראל לרשות אמה".