לאחר כל המכשולים והעיכובים: תאגיד השידור הציבורי "כאן" החל היום (שני) את שידוריו בקול תרועה חגיגי. במהלך המהדורה המרכזית של גאולה אבן-סער, קיבל התאגיד גם בשורות טובות מבג"ץ, שם החליטו להקפיא עד לקבלת פסק דין את ההחלטה לפצל אותו לתאגיד שידור ותאגיד חדשות, כפי שסיכמו ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר כחלון. 



אבן, שהגישה הערב את המהדורה המרכזית הראשונה של התאגיד באפיק הטלוויזיה 11, אמרה בפתח השידור, לאחר הקרנה של סרטון רגעי השיא של השידור הציבורי בישראל: "בשעה
טובה, אנחנו כאן. נעשה את מיטב יכולתינו כדי להביא שידור ציבורי ראוי, ללא משוא פנים ומורא, נחתור לאמת ונשרת את זכותכם לדעת".




שידורי הטלוויזיה נפתחו בשעה 17:00 עם תכנית "5 מקורי", בהנחיית ענת קורל ודרור פויר, המוגדרת כתכנית "אקטואליה רכה" והכילה בין היתר אייטמים על אסטרונומיה, היסטוריה ישראלית וגשר חדש שמסייע לבעלי חיים לחצות כבישי בערי ירושלים. לאחר מכן שודרה הרצועה הכלכלית עם דב גיל-הר ותכנית האקטואליה של מיכל רבינוביץ' ויועז הנדל, שאירחו בין היתר את משה (בוגי) יעלון ואת ח"כ אלעזר שטרן. המהדורה המרכזית נפתחה עם ראיון עם השר נפתלי בנט, השגריר הטורקי וסדרות כתבות מיוחדות.

ב-21:00 תשודר תכנית התחקירים של התאגיד, "זמן אמת" בהנחיית אסף ליברמן, ואחרי פרק פתיחה של העונה החדשה של תכנית הסאטירה "היהודים באים". 

צילום: מרק ישראל סלם


השידורים ברדיו נפתחו גם הם מוקדם יותר היום, עם לוח חדש לרשת ב' וליינאפ דומה עבור 88, קול המוזיקה ורשת ג'. בהמשך השבוע תשודר התוכנית "קארפול קריוקי" של ניקי גולדשטיין, המבוססת על פורמט אמריקאי - אמנים מובילים מתארחים באולפן (בתוכנית הראשונה יתארח עידן רייכל). את המהדורה של יום שישי יגישו בתקופה הקרובה תמר אלמוג ויאיר ויינרב, שהגישו את "יומן" בערוץ 1. עם תיקון החוק והקמת תאגיד החדשות החדש פנה המנכ"ל הזמני ברוך שי וביקש מהשניים להמשיך להגיש את מהדורת שישי עד שייקבע מינוי חדש.