זה לא סוד שתחבורה ציבורית היא מכה קשה לאנושות, ואומנם רכבות הן בין היעילות ברשימה זו, גם להן יש נטייה לא רעה לזייף ולפרפר. אם לא נתקעתם לפחות פעם אחת ברכבת, בארץ ובעולם, אתם כנראה מיליונרים ואנחנו שונאים אתכם. אך יש דברים שיכולים לגרום גם לרגעים חשוכים אלו להיות נסבלים יותר, ואם חשבתם פיצה חשבתם נכון.



לאחרונה, רכבת שנתקעה הותירה את הנוסעים הרבים שעליה מורעבים, אך הם מצאו לכך פתרון יצרתי למדי. הנוסעים על הרכבת, של חברת אמטראק, מצאו עצמם תקועים משך זמן רב באזור ווילמינגטון דלאוור, ארה"ב ללא משהו אכיל. על כן, אחד הנוסעים ברכבת החליט לעשות מעשה והתקשר לחברת פיצה מקומית,  Dom’s NY Style Pizzeria, ושאל אם הם עושים משלוחים לרכבות תקועות. 

תחילה, האיש בצד השני של הקו לא היה בטוח לגבי זה, אז הוא שאל את אחד העובדים הוותיקים בחברה, שליח הפיצה ג'ים לירי, אם  "אנחנו יכולים להוציא משלוח לרכבת תקועה?". לזה, ענה לירי, שעובד כשליח פיצה כבר 18 שנים, "הו כן, אנו יכולים לעשות זאת". לדברי לירי, 46, הוא נסע לכתובת של בית שנמצא בסמוך לרכבת שנתקעה, אותה נתן לו הנוסע שהזמין את הפיצה מהרכבת, וחנה ברחוב. לאחר מכן הוא ניווט את דרכו מאחורי שורת בתים, עבר גדר ונחל קטן, כל זאת בעוד הוא מחזיק שתי פיצות בשקית ודואג שלא יפלו. כאשר הוא התקרב לרכבת הוא שמע את הנוסעים מריעים ומנופפים לו . הוא קיבל מראש טיפ של 12 דולר, ובמקום קיבל טיפ נוסף של 20 דולרים מנוסע אחר. 

שליח הפיצה הנחוש, ג'ים לירי. צילום מסך
שליח הפיצה הנחוש, ג'ים לירי. צילום מסך
על פי ה-ashingtonpost, כאשר האירוע התרחש, הרכבת הייתה אותה עת בין בוסטון לוושינגטון, ועצרה מסיבות לא ברורות באזור דלוור, והנוסעים לא ידעו כמה זמן הם עלולים לשהות ברכבת. צ'לסי קופטה, דוברת של חברת הרכבות, הוציאה הודעה רשמית באימייל, בה התנצלה על אי הנוחות שנגרמה לנוסעים, והוסיפה שרובם הועברו לרכבות אחרות. קופטה אף  הזהירה מפני משלוח פיצה למסילת רכבת. היא כתבה במייל ש"אנחנו יודעים שעיכובים ברכבות יכולים להיות מתסכלים, אבל זה מאוד מסוכן להתקרב לרכבת על המסילה. אנו שמחים שאף אחד לא נפגע ואנו מקווים שלא ינסו זאת שוב בעתיד".

הסיפור כמובן הפך מיד ויראלי והופץ ברשתות החברתיות, כשהנוסעים החלו להתלוצץ בינם ולנסות לזכור מי הזמין את הפיצות. בנוסף,  רבים מיהרו להכתיר את שליח הפיצה כגיבור וכתבו ש"לא כל הגיבורים לובשים גלימות".  לירי אומנם מעולם לא ביצע בעבר משלוח לרכבת שנתקעה, אך הדגיש: "אני אעשה הכל כדי לעזור לאנשים, הם היו מורעבים". לצד זאת הוסיף "זה היה כסף קל".