פרשת "מסיבת הרווקים"  בבוקרשט מסרבת להירגע, ואף גובה מחיר מאנשי ערוץ 2. ביום שישי האחרון שודרה כתבה בתוכנית "אולפן שישי", בה הוצגה תופעה של ישראלים צעירים שנוסעים לבוקרשט, בעיקר במסיבות רווקים, מבלים עם אלכוהול והולכים למועדוני חשפנות, ובין היתר גם צורכים זנות. לאחר מכן השבוע פורסמו עדויות לפיהן הכתבה "בושלה" ופוברקה, כאשר הכתב וצוות התוכנית יודעים זאת. היום, (שלישי) בעקבות הפרסומים, הודיעו בחדשות 2 כי עורך "אולפן שישי", איתי דנקנר, יצא לחופשה מוקדם מהצפוי עם תאריך חזרה לא ברור. הוא לא פוטר. בנוסף, עמרי קורלנד, הכתב שהכין את הכתבה הושעה מתפקידו. 



במייל ששלח לעובדי מערכת 'אולפן שישי', כתב דנקנר: "ביום שישי האחרון שידרנו כתבה על תופעת הבילויים הפרועים של הישראלים בבוקרשט. ניסינו להראות את ההתנהגויות הבזויות של הבליינים. הנחנו שהביקורת על מעשי הבליינים תובן מהדברים ששודרו מבלי שיש שורה של הסברים המסתייגים מהדברים. מסתבר שהדברים לא הובנו כך על ידי כל הצופים". 



אדיר פרץ, שהשתתף בכתבה, סיפר הבוקר  לניסים משעל ודרור רפאל ב-103fmm: "אני רווק מן השורה ואף אחד מחבריי שהצטלם לכתבה לא עתיד להתחתן. הכתב פברק את הכתבה מלכתחילה, עוד בהצגת הגעתנו לבוקרשט שנעשתה בפועל יום לפני כן. הכתב הציג כי ברצונו להראות את החגיגות של הישראלים בבוקרשט בכתבה. לא התכוונתי שיציגו אותי בתור גבר שעומד להתחתן ואמרתי להם שאפילו אין לי חברה. ההפקה מנגד אמרה שברצונה להמשיך עם קונספט מפוברק של יום הולדת וחגיגות". 

עוד הוסיף: "לאחר שראיתי את הכתבה וראיתי את התגובות ברשת הבנתי שציירו אותי לא נכון ועשו לי רצח אופי. אני רווק בכלל, אין לי שום אישה בבית ולא פגעתי בכבוד של בחורה המחכה לי בבית או הורי כלה שהתאכזבו ממני. עשיתי כל מה שרווק עושה. את הלימוזינה אנחנו לא הזמנו, הוצע לנו לרקוד על עמוד ושהחשפנית תשקה אותנו. זה היה משהו שהוצע לנו כחלק מהכתבה".
על הגברים הצעירים שנוהגים לטוס לחופשות ברומניה אמר: "אני חושב שזו תופעה שיש בהרבה מדינות באירופה. אני חושב שרק בישראל ומדינות ערב מגבילים כל כך את חיי הלילה כולל חשפניות וקזינו. אף אחד מהחברים שלי לא אמר 'שבחורות הן כמו נעליים וגרביים'. באנו לחופש אחרי שאנחנו עובדים קשה בארץ. באנו לשתות, לבלות, לצאת למועדונים יפים ולראות בחורות יפות. כל העולם עושה את זה ואין סיבה שהישראלים לא יעשו את זה. אני הישראלי היחידי שהיה מוכן להצטלם ולהראות איך זה נראה".