תעמולות הבחירות בישראל מלווה בדרך כלל בטענות קשות של המועמדים אחד כלפי השני על השחתות, חוסר ניקיון כפיים, והאשמות הדדיות, כך קורה גם בתקופה האחרונה בעיר רמלה, אשר נמצאת בתהליך של בחירת ראש עיר חדש. אחד המועמדים, מיכאל וידל, טוען כי במהלך השבועות האחרונים מתנכלים פעילים ממפלגות שונות אליו, מתנהגים באלימות, תולשים שלטים ועוד.



בסרטון שהופץ בימים האחרונים, נראה פעיל של אחת המפלגות, שהוא תולש בשעת ערב מאוחרת שלט של המועמד, ומחבל בו. וידל עצמו כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אנחנו נשמור על רמלה שלנו. בערב יום שישי, בחרו המתחרים להמשיך ולנהוג באלימות ולהשחית את השלטים שלי בצורה ברוטלית.  יש מועמדי שמאל, שכנראה אצלם אחד בפה ואחד בלב. תמיכת הליכוד בי מפריעה להם והם שולחים את אנשיהם לקרוע שלטי תמיכה של תושבים תמימים ברחבי העיר. הם מנסים להלך עלינו אימים אבל אנחנו לא ניתן להם".



"זו אינה הפעם הראשונה, אך היקף הפעולה וכמות השלטים שנחתכו בסכינים לא יכולים להשאיר אותנו אדישים. התמונות הללו גוררות את רמלה לאחור, ואנחנו לא ניתן לחבורה שכזו להשתלט לנו על העיר ולייצר כאן כאוס בגלל החולשה וחוסר הניסיון שלהם. הוגשה נגד העבריינים תלונה במשטרה. אנחנו לא ניתן להם לגרור את רמלה למקומות האלה".