רגע לפני שהנשיא האמריקאי דונלד טראמפ ורעייתו מלניה יגיעו לישראל, הזוג הנשיאותי כבר הספיק לעצור אתמול לביקור בריאד, בירת ערב הסעודית. ובעוד לא ברור מה יתרום הביקור הזה למזרח התיכון השסוע, מה שבטוח שהצד הנשי של הצמד הולכת להביא לנו הרבה שיק.



כבר שהגברת הראשונה עשתה את הצעדים הראשונים מחוץ למטוס הנשיאותי בריאד, נחשפנו לאוברול של סטלה מקרטני שהיא לבשה, אותו גם בחרה לאבזר בחגורת זהב גדולה. בעוד החגורה הזכירה לי את הגברת הראשונה שהייתה לפניה, שהיה לה פטיש לא קטן לחגורות אוברסייז, יש ששמו לב דווקא לסטייטמן הסמוי בבחירת אוברול עם שרוולים מאורכים, כפי שהיינו מצפים ממבקרת במדינה מוסלמית, אך מינוס כיסוי הראש "המתבקש".



כמובן שהאוברול איתו היא פתחה את הביקור היה רק ההתחלה, כי בקבלת הפנים שנערכה לזוג בארמון מורבה, מלניה החליפה את הלוק השחור הקודר בשמלה בצבע הכי שמח שיש – שמלת מקסי בצבע ורוד פוקסיה צועק. כמה צועק, אתם שואלים? היא האפילה על שאר האורחים ומשכה גל תגובות בינלאומי. כמובן שגם השמלה הזאת, לה שובל נשפך ושרוולים ארוכים, הייתה צנועה בהתחשב במקום.



בהמשך ביקורה בערב הסעודית, נפגשה הגברת הראשונה עם שר החינוך הסעודי בבית הספר האמריקאי שבבירה. כאן היא כבר הלכה על לוק קז'ואלי יותר אך עדיין שיקי - שמלה בצבע חאקי עם כיסים. בניגוד לאוברול ולשמלה המקסי שלבשה בתחילת הביקור, כאן היא כבר בחרה בשמלה קצרה יותר – באורך הברך. אמנם פחות צנוע, אך עדיין קלאסי ומכבד את המעמד.