זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה, אבל כשמדובר ביום לא שכיח, כנראה שאפשר לעבוד על מערכות התקשורת. בפח הזה נפלה היום (שני) ההפקה של תוכניתו של אראל סג"ל, שראיין במהלך תוכניתו בגלי צה"ל את "נשיא ארצות הברית", דונלד טראמפ, במשך שתי דקות, אך לאחר מכן התברר כי מדובר במתחזה, שהצליח להערים על הפקת התוכנית.

כאמור, טראמפ המריא היום מסעודיה לישראל, ומייל שהגיע למערכת של גל"צ בישר על כך שהוא מתכוון להעניק לגלי צה"ל ריאיון לקראת הגעתו. באולפן החלו ההכנות לכך, ושיחת הטלפון התקיימה, כשהמתחזה עלה לשידור. יש לציין כי לאורך הדרך, המידע היה נראה אמין ומוצק, אך בסופו של דבר התברר כי מפיקי התוכנית נפלו בפח מרוב התרגשות מהאירוע שהיה עתיד לקרות. 
אראל סג"ל קיבל על עצמו את מלאכת הריאיון, ושאל את טראמפ שאלות לגבי כל הדרך שבה הוא צפוי להתנהג, ועל מה הוא אמור לדבר במהלך שהותו כאן, ושאלות כלליות על המצב הישראלי-פלסטיני ועל היחסים של ארצות הברית עם ישראל. המתחזה, שזהותו טרם ידועה, טען כי מדובר בריאיון בלעדי וכי הוא נמצא בשידור חי מהמטוס של הנשיא, בדרכו לישראל. רק לאחר השידור, התבררה למערכת הטעות המביכה. אראל סג"ל לקח אחריות על העניין ופרסם התנצלות בטוויטר.