יש מעט חנויות בוטיק של משקפיים בארץ שמצליחות לשרוד בשוק המקומי, שנשלט בידי רשתות גדולות, אך יש אחת שמצליחה לעשות את זה ובהצלחה. החנות “משקפיים בשינקין”, שנפתחה בשנות ה־90 בלב תל אביב ועברה לפני שנתיים מתיחת פנים לכיוון מראה יותר בוטיקי, הוציאה לאחרונה קולקציית קיץ מעניינת. התחושה שמקבלים כשנכנסים לחנות היא של בית אופנה סטייליסטי.



המטרה של בעלי החנות היא שכל אדם שנכנס אליה יקבל חוויית קנייה שלמה ואישית. מעבר לוויטרינות עמוסות במשקפיים, יש בחנות בר פעיל ובו אלכוהול וקפה, שממקסם את החוויה התל־אביבית. לצד הפאשן, שללא כל ספק בולט בחנות, תמצאו גם אופטיקאי מוסמך. בין שלל המותגים ישנם רייבאן, מייקיטה, דיטה, לינדה פארו, VALLEY ושאנל. מכיוון שהם מקפידים על קו אופנתי, תמצאו שם גם דגמים בלעדיים ומותגים הפונים לקהל הצעיר. 


מחיר: החל מ־300 שקלים. להשיג בשינקין 9, תל אביב.



על הכפכף



אין מותג שמסמל את הקיץ הישראלי יותר מ”הוויאנס”, ולכן אנחנו שמחים לספר שקולקציית הקיץ של המותג הוותיק ממשיכה להיות רלוונטית. הקולקציה העונה בולטת בצבעוניות העליזה ובהדפסים המדליקים, שזורקים אותנו ישר לחופשה בקריביים. ניכר שהים והחופים העניקו השראה למעצבים של המותג, כמו גם עולם השיט. לצד אלו אפשר לראות הדפסי רטרו, ובהם דמויות של פופאי, הפלינסטונס והסימפסונים. אל הכפכפים המוכרים הצטרף ליין של סנדלים בצבעוניות מגוונת. מחיר: החל מ־50 שקלים. להשיג בחנויות המותג ובחנויות נבחרות.


ממשיכים להיות רלוונטים. "הוויאנס". צילום: יח"צ



פרויקט מסלול



לאחרונה עלה לאוויר אתר אופנה חדש מקבוצת MGS, יבואנית מותגי ספורט ופנאי. האתר, שנקרא


ONE PROJECT, מציע אופנה, פריטי עיצוב וגאדג’טים לנשים, גברים וילדים. למעשה תוכלו למצוא בו את כל מה שנכנס להגדרה של לייף סטייל, החל מביגוד ואקססוריז ועד פריטי עיצוב לבית ומיני־גאדג’טים מגניבים. בין המותגים שאפשר למצוא באתר: סטיב מאדן, גס, ריפליי, קונברס, אדידס, האוס אוף מארלי, פפה ג'ינס ועוד. זהו אתר קל לתפעול, שמעוצב בצורה נוחה וברורה וקורץ לחובבי המותגים המחפשים חוויית קנייה כוללת. טווח מחירים: 15־899 שקלים. להשיג באתר oneprojectshop.com


קורץ לחובבי המותגים. האתר ONE PROJECT. צילום: זוהר שטרית



דסקית זיהוי



אנחנו אוהבים להחליף בגדים בכל הזדמנות, אך מה עם תכשיטים? מותג התכשיטים המודולריים "קמיליון" ההולנדי הגיע ארצה והביא איתו רוח של שינוי. בין פריטי המותג אפשר לראות שרשראות, תליונים וצמידים, שכל אחת יכולה להתאים לעצמה בקלות, לשנות ולעצב מחדש. כל התכשיטים מורכבים משלושה חלקים: שרשרת או צמיד, תליון ודסקית, אשר אפשר להחליף ביניהם. פשוט צריך להחליט איזו דסקית מתאימה לנו באותו רגע. מחיר: החל מ־220 שקלים. להשיג באתר cameleonjewelry.co.il


רוח של שינוי. "קמיליון". צילום: יח"צ



עידן הקפסולה



להשיק קולקציות קיץ כל חברת אופנה יודעת, אך רשת אלדו החליטה לאתגר את עצמה עוד יותר ולהשיק קולקציות קפסולה משתנות, שיתחלפו מדי חודש על פי הטרנדים הכי חמים. בקולקציה העונה אפשר לראות פלטת צבעים מגוונת, החל מצבעי הפודרה הסמוקים ועד צבעים חמים ועזים. אפשר לראות גם שילוב של אלמנטים כמו רקמות ואפליקציות, פפיונים, פנינים, אבנים וקשירות. הטרנדים המרכזיים שנראה העונה הם בוהו־שיק, אתני, קז’ואל ספורטיבי (שמתבטא בסניקרס) ומגוון של נעלי סירה ומוקסינים. ומכיוון שהקיץ הוא גם עונת החתונות, אפשר לראות גם מספר גדול של נעלי ערב ולהן עקבים גבוהים, המשלבות צבעי זהב, לבן וכסף. העקבים ששולטים העונה בקולקציה הם צ’אנקי, פלטפורמה, סטילטו, עקבי עץ, שעם וחבל. קולקציית הקפסולה של חודש מאי, שנקראת Satin & Jewels, מציעה לנו פריטים רומנטיים ומעודנים, המשלבים בדי סאטן ותכשיטים. מחירים: 99־699.90 שקלים. להשיג בחנויות המותג.

קולקציית קפסולה של אלדו . צילום: יח"צ חו"ל