אסור לנהוג ולשתות, זו עובדה ידועה, אך בעוד שגופים ממשלתיים דואגים להזהיר אותנו יום ולילה מפני השפעות האלכוהול על הנהיגה, אף אחד מהם לא טורח להסביר על הסכנות שבלקיחת טרמפ על גג או תא מטען של מכונית נוסעת, תחת השפעת אלכוהול. זה אומנם לא קורה הרבה, אבל מדי פעם, בליל ירח מלא, דברים מוזרים צצים על גבי רכבים.



כך קרה לאחרונה לגבר מטנסי ולאשתו, אשר בדיוק היו בדרכם הביתה מפסטיבל ברביקיו בממפיס. השעה הייתה שעת לילה מאוחרת, והזוג העייף חשב שההרפתקאות שלהם הסתיימו להיום, אך לפתע הבחינו בניידת משטרה והתבקשו לעצור בצד. הגבר, קארל ווב, היה בטוח שהסתבך או שעבר על החוק, אך נדהם כאשר השוטר אמר לו שעצר אותו כי יש לו גבר על תא המטען. על פי אתר החדשות fox13 Memphis, ווב סיפר שכשהוא ואשתו נכנסו למכוניתם במגרש החניה, לאחר הפסטיבל, לא עלה בדעתם להסתכל על חלקה האחורי:. "הלכנו ישר למכונית, פתחנו את הדלתות משני הצדדים ונכנסנו פנימה", סיפר ווב.

ווב ואישתו בדיוק היו בדרכם חזרה הביתה מפסטיבל ברביקיו. צילום מסך
ווב ואישתו בדיוק היו בדרכם חזרה הביתה מפסטיבל ברביקיו. צילום מסך



השניים בדיוק נסעו על הכביש הבין-מדיני, כאשר השוטר ביקש מווב לעצור. "השוטר ניגש אלינו ואמר, 'אדוני, אתה מודע לכך שיש מישהו על תא המטען שלך?' ", סיפר ווב. "ואז הוא המשיך, 'אדוני. אני לא צוחק איתך. יש אדם על תא המטען שלך'. אז יצאתי, הלכנו סביב ובאמת היה שם מישהו, עדיין לא נפל, עדיין מחוסר הכרה, פשוט שוכב שם". ווב ואשתו נסעו כ-22 קילומטרים עם הנוסע השיכור על תא המטען, שישן בנינוחות ולא התעורר. לא ברור כיצד זה קרה, אך האיש מחוסר ההכרה לא נפל במהלך הנסיעה הארוכה, דבר שהיה יכול להסתיים בפציעה ואף מוות. "אין שום דרך לתאר את זה. זה לא יאומן", אמר ווב.

נכנסו למכונית ולא הסתכלו על תא המטען, שם ישן השיכור
נכנסו למכונית ולא הסתכלו על תא המטען, שם ישן השיכור



לאחר שתשאל את ווב, השוטר העיר את השיכור, שנראה מבולבל ומתנודד והחל ללכת לכיוון התנועה, אך השוטר הצליח לתפוס אותו בזמן. ווב ואשתו כלל לא חשו כעס כלפי האיש, אלא גילו כלפיו רחמים ווב אמר ש"אני מקווה שהוא יסתכל טוב על איפה הוא שם את עצמו, ועל הסיכון שהוא מכניס את עצמו אליו. זה היה יכול להסתיים במוות". אותו שיכור נלקח בידי השוטר, בניידת, שם הוא נאלץ להתפכח.