צעיר נחבל בראשו במהלך מיון לוחמים של מועמדים לשרות ביטחון בחיל הים ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים רמב"ם בחיפה. צה"ל מסר כי נסיבות האירוע מצויות בבדיקה, והוסיף כי הודעה נמסרה למשפחתו של הצעיר. מבית החולים רמב"ם נמסר כי הנער נמצא כעת בבדיקות נוספות וייקח עוד זמן מה עד שיוחלט ממה הוא סובל.



עוד נמסר מרמב"ם כי "הנער הגיע אלינו עם תלונה על נפילה וחבלה ועבר הליך רגיל של התקנת מד לחץ בגולגולת כדי לנטר את הלחצים. לצורך כך הונשם והורדם". 



בשבוע שעבר חייל צה"ל, צנחן מיחידת "מגלן", התרסק בשדה התעופה "מחניים", סמוך לראש פינה, ונפצע באורח בינוני כשהוא סובל מחבלה בראשו. צוותי ההצלה שהגיעו למקום האירוע העניקו לו טיפול רפואי ראשוני במקום התקרית, ולאחר מכן הוא פונה במסוק לבית החולים רמב"ם שבחיפה כשהוא מורדם ומונשם. נסיבות המקרה נמצאות בבדיקה. בתגובה לתקרית הורה מפקד זרוע היבשה (מז"י) האלוף קובי ברק על השבתת כל הצניחות בצה"ל למשך 36 שעות. 



שחר גרונר, כונן טראומה ברמב"ם אמר: "טיפלנו בפצוע שנפצע בצפון והובא במסוק עם חבלת ראש ומונשם. הוא עבר הערכה ראשונית והתגלה שהוא סובל ממספר שברים בעצמות הפנים".



לפני כשבועיים אירעה תאונה צבאית נוספת שבמהלכה התמוטט לוחם יחידת 'אגוז', שנמצא בשלב ההכשרה, במהלך מסע רגלי, ככל הנראה ממכת חום. כוחות רפואה טיפלו העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו אז לבית החולים.