בית משפט השלום בבאר שבע האריך לפני כיממה בחמישה ימים את מעצרם של שני אחיה של בראאה נאהד שורבג'י בת ה-19, תושבת רהט, בחשד שאחד מהם רצח את אחותו באמצעות שפיכת חומר דליק עליה והצתתה, ואילו השני חשוד בהעלמת ראיות. השניים מכחישים, אם כי במשטרה מצאו סתירות בגרסת האח הבכור.



האח בן ה-23 חשוד כי הצית למוות את אחותו, ואילו האח בן ה-25 חשוד כי סייע לו לאחר מעשה. הצעירה נפטרה מפצעיה בבית החולים סורוקה בבאר שבע, יממה לאחר המקרה שהתרחש ב-24 בפברואר שעבר.



התפנית בחקירה אירעה, כאשר עד ראייה סיפר לחוקרי המשטרה כי האח נכח במקום, ואף ברח מהבית בליל השריפה, לאחר שנכשל בניסיון לכבות את האש שאחזה באחותו. למרות החשדות הכבדים, בית המשפט החליט להיעתר חלקית לבקשת המשטרה, ולהאריך את מעצרו רק בחמישה ימים.



חנאן אל בחירי. יש חשד שאחיה מעורבים בהיעלמותה. צילום: דוברות המשטרה
חנאן אל בחירי. יש חשד שאחיה מעורבים בהיעלמותה. צילום: דוברות המשטרה



יש לציין, כי ימים ספורים לפני מותה, כתבה הצעירה פוסט בדף הפייסבוק שלה, בו היא ביקשה סליחה מכולם ומציינת כי "אלוהים עד, שאני סלחתי לכולם. יכול להיות שדיברתי לא יפה על אנשים באחד הימים, בכוונה או בלי כוונה, או שטעיתי – אך אני סולחת לכולם, ומבקשת מכולם לסלוח לי. המוות הפתאומי הפך בימים אלה לדבר בשגרה, ולכן אני דורשת סליחה מכולם. לא בושה לבקש סליחה".



יש לציין, כי במשטרה חושדים גם כי אחיה של צעירה אחרת, חנאן אל-בחירי (19), תושבת לקייה, מעורבים בהיעלמותה. המשטרה פרסמה פעמיים קריאה לציבור לסייע לה בחיפוש אחריה, לאחר שעקבותיה נעלמו ב-3 במאי, עם חזרתה בשעות הערב לביתה.



המשטרה עצרה חמישה חשודים, בהם אחיה של הנעדרת, אנואר בחירי, בחשד כי חטפו אותה ורצחו אותה. על תיק החקירה הוטל צו איסור פרסום עד ה-31 במאי.