פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה היום (שישי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד מולה אברהא, נתין אריתריאה בן 25, בגין ביצוע מעשה מגונה בחמש מתלוננות וניסיון מעשה מגונה במתלוננת נוספת.



על פי כתב האישום, אברהא ארב לנשים באזור בנייני מגורים בת"א, עקב אחריהן לחדר המדרגות בבניין ושאל אותן היכן התחנה המרכזית. לאחר שהן השיבו לנאשם, הוא פתח את רוכסן מכנסיו וביצע בפני חמש מהן מעשה מגונה. בפני אחת מהן ניסה לבצע מעשה מגונה, אך הפסיק לאחר ששכנתה של המתלוננת יצאה מדירתה.



בבקשת המעצר כתבה עו"ד מיטל מור: "המעשים המתוארים בכתב האישום, תכיפותם ונסיבות ביצועם, מלמדים על המסוכנות המינית הנשקפת מהמשיב ומציירים תמונה מדאיגה של חסר רסן, האורב לנשים ליד ביתן בשעת לילה מאוחרת ובחסות החשיכה, ומבצע בהן מעשה מגונה לסיפוק יצריו".



בבקשת הארכת המעצר צוין כי בחקירותיו הכחיש הנאשם את ביצוע המעשים וטען כי הוא נוהג לעבור באזור המדובר וייתכן שנצפה שם, אך לא עשה דבר. בהמשך, טען כי היה שתוי במועדים הרלוונטיים ועל כן אינו זוכר דבר. יחד עם זאת, אישר אברהא כי ייתכן ששאל היכן התחנה המרכזית. כמו כן בחקירתו סירב המשיב למסור לחוקרי המשטרה את כתובת מגוריו ואף סירב להובילם אל מקום מגוריו.



חשד לאונס בגדוד מעורב



כתב האישום היום הוגש לאחר שאתמול דווח כי משטרה צבאית חוקרת (מצ"ח) חוקרת תלונה של חיילת מגדוד ברדלס שהתלוננה כי נאנסה על ידי אחד מחבריה לפלוגה, הצעירה התלוננה לפי שלושה ימים על כך שבחודש שעבר נאנסה במקום מגוריה בבסיס בו שוהים השניים במסגרת שירותם בגדוד העוסק באבטחת גבולות וממוקם באזור הערבה.



עם קבלת התלונה נפתחה חקירה והחייל החשוד במעשה נעצר. החייל מצדו טוען להגנתו כי היחסים היו בהסכמה. יודגש כי מדובר בחייל וחיילת מפלוגת המפקדה של הגדוד.



ניידת משטרה צבאית. צילום: ויקיפדיה
ניידת משטרה צבאית. צילום: ויקיפדיה