רשת בתי קולנוע בטקסס עוררה סערה לאחר שהחליטה לקיים הקרנה של הסרט "וונדר וומן", בכיכובה של השחקנית הישראלית גל גדות, לנשים בלבד.


בהודעה שפרסמה רשת בתי הקולנוע אלאמו באוסטין, טקסס, נמסר כי "אנו מתנצלים, רבותי, אבל אנו מאמצים את הכוח הנשי שלנו ואומרים 'אין כניסה לגברים' ללילה מיוחד אחד בקולנוע אלאמו. כאשר אנו אומרים 'נשים בלבד' אנו מתכוונים לכך. כל מי שיעבוד באותו ערב, החל מצוות בית הקולנוע, מקרינים והצוות הקולינרי, יהיו נשים בלבד. אז תפסי את חברותייך וקנו את הכרטיסים לחגיגה הזו של אחת הדמויות מעוררות ההשראה ביותר שנוצרו אי פעם".



הודעת רשת בתי הקולנוע הביאה לזעם וטענות על אפליה נגד גברים. ארגונים הפועלים למען זכויות הגברים ביקרו את ההחלטה ואף פתחו קבוצות פייסבוק הטוענות כי "מדובר באפליה על רקע גזעי" כלפי גברים. "נהדר, אנא הודיעו לנו מתי יש הקרנה לגברים בלבד של של תור, ספיידרמן, מלחמת הכוכבים ועוד. בואו נראה אתכם עושים אותו דבר וקובעים את סדר העדיפויות להקרנה", כתב אחד הגולשים. גולש אחר שאל "האם קיימתם אי פעם הקרנה של סרט מסויים לגברים בלבד?".



ברשת בתי הקולנוע מיהרו להגיב לביקורת ואף התנצלו בפני הגברים שחשו נפגעים, אולם בחרו להתייחס לביקורת בהומור. "לגיבורת העל הסמלית ביותר בספרי הקומיקס יש סוף־סוף סרט משלה, ואיזו דרך טובה יותר לחגוג זאת? אנו מצטערים מאוד אם אתם חשים שנותרתם בחוץ. חשבנו שזו תהיה דרך כייפית לחגוג את הדמות המשמעותית עבור נשים כמעט שמונה עשורים. מעולם לא קיימנו הקרנה שבה אתה צריך להיות גבר כדי להיכנס, אבל כן הקרנו את הסרט 'הפמליה' לפני מספר שנים", נמסר בהודעת רשת בתי הקולנוע אלאמו.