לרוב, כשאנשים נופלים או עוברים תאונה, זה לא נעשה בטעות, וקשה לדמיין מי ישים את עצמו במודע בסיטואציה שמועדת מראש לפורענות. אבל מסתבר שבעולם יש הרבה אנשים "מיוחדים", שחושבים כנראה שהם יצליחו במקום שיש 100% סיכוי שיכשלו, או שהם פשוט מזוכיסטים ואוהבים כאב. צעירה אחת, החליטה לזרוק את עצמה מרצונה במורד גבעה תלולה כשהיא רכובה על צידנית, נכשלה אבל לא התחרטה על זה.  לשמחתנו הרבה, האירוע המדהים והמרגש תועד והועלה לערוץ היוטיוב של Jukin Media, וכעת חיינו סוף כל סוף שלמים. בסרטון, נראית הצעירה מתכוננת להחליק במורד הגבעה במהלך הופעת רודיאו, בעוד חבריה סביב מריעים לה ומעודדים אותה לבצע את התעלול המטופש והמסוכן.



לוקח לה מעט זמן, אך לבסוף היא אוזרת אומץ ומתחילה להחליק במורד הגבעה, ודברים מסלימים במהירות רבה. ברגע שהיא מתחילה להחליק היא מיד מתרסקת ומתגלגלת כל הדרך מעטה, היא מחזיקה את רגליה חזק סביב הקולר ונתקעת באנשים בקהל. לבסוף הקולר ממשיך בשלו והיא ממשיכה להתגלגל מטה. לא ידוע האם הנערה נפגעה בצורה רצינית או בכלל (במעבר לשריטות איתן נולדה), אך בסוף הסרטון היא נראית מנסה לקום בעזרת אחד האנשים מהקהל ומרימה ידיים באוויר בהתלהבות, שוב נופלת ושוב מנסה לקום.




אם תתבוננו היטב, במשך כל הסרטון תוכלו לראות כלב חום אחד חכם למדי, שקשרו לו מטפחת של קאובוי. הכלב יודע מה עומד לקרות ולחלוטין לא מתרשם מזה. בעוד הצעירה מתגלגלת מטה, הוא מביט בה באדישות וכנראה מברך על כך שהיא לא הבעלים שלו.