להיות הולך רגל זה דבר מפחיד ומסוכן, בעיקר כשעל הכביש יש אנשים, שבואו נגיד בעדינות, אנחנו לא יודעים איך הם קיבלו את רישיון הנהיגה שלהם. הוכחה לכך קיבלנו בסרטון שהועלה לאחרונה לרשת, שגרם לנו באופן אישי קצת לתהות על תרבות הנהיגה ברוסיה. בסרטון, שתועד במצלמות אבטחה בביקטרינבורג, באזור מרכז סברדלובסק, רוסיה, נראות שלוש נשים הולכות על מדרכה ונושאות שקיות קניות, כאשר לפתע ללא כל אזהרה מוקדמת דוהרת לעברן מכונית הונדה כסופה. 

המכונית, כפי שניתן לראות יצאה לחלוטין משליטה, מחליקה ומתרסקת מטרים ספורים מן הנשים לתוך קיר סמוך, כשהפגוש שלה מתעופף באוויר וכמעט פוגע באחת מהן. לאחר מכן, אחת הנשים נראית נופלת ארצה והשתיים האחרות מגיעות לעזרתה ועוזרות לה לקום.



"ישבתי בבית, ואז יצאתי החוצה למרפסת לבדוק מה קרה. אף אחד לא נפגע, כל הולכות הרגל נותרו בחיים", סיפר עד ראיה. "הפגוש של המכונית יצא ממקומו והמראה האחורי נשבר". על פי ה-mirror, המשטרה המקומית הגיעה לזירת ההתרחשות, ושאיש לא נפגע, כולל הנהג. לפחות מבחינה פיזית, רק המכונית ספגה נזק. נכון לעכשיו, לא ידועה סיבת התאונה, והאם הנהג יועמד לדין.

הסרטון זכה לצפיות רבות ותגובות נדהמות, כאשר רבים מיהרו להביע דאגה לבריאותם הנפשית של כל המעורבים. "אני בטוח שנהג ממש נבהל, וכך גם שאר האנשים באזור". כתב אחד המגיבים, ואחר אמר ש"הוא בטח ניסה להימנע מפגיעה במכונית אחרת וזה הסלים לכך".