אהודה גם על הפוליטיקאים: לאחר החלטתם של פעילים לבנונים מהתנועה לחרם על ישראל להחרים את הסרט השני בסדרת "וונדר וומן", בכיכובה של הישראלית גל גדות, התייצב לצדה הבוקר (שישי) לא אחר משר התחבורה ישראל כץ, שהחליט לקרוא למכונת כריה החוצבת את מנהרות הרכבת התחתית בת"א על שמה.  



בפוסט שפרסם השר בחשבון הפייסבוק הרשמי שלו הוא הכריז כי "נסראללה ולבנון מחרימים - הישראלים תומכים!". לדבריו, "החלטנו לקרוא למכונת הכריה הרביעית שחוצבת את מנהרות הרכבת התחתית בתל אביב בשם "Wonder Woman", לכבוד גל גדות, גיבורת העל הישראלית הראשונה בהוליווד ואישה פורצת דרך. שיהיה בהצלחה". 


 

הפוסט של השר מגיע לאחר ששר אחר, נפתלי בנט, פרסם אף הוא הודעת תמיכה בשחקנית בדף הפייסבוק שלו לפני כיממה, בה נכתב: "גל גדות - לוחמת גדולה מהחיים, גם על מסך הקולנוע וגם בכל הראיונות גאה בישראל. וונדרוומן. כולנו גאים בך!".

כזכור, פעילים בלבנון קראו לציבור במדינה לא ללכת לצפות בסרטה החדש של הכוכבת הישראלית, כחלק מקמפיין שכותרתו "ישראלית פורצת את בתי הקולנוע בביירות". בהצהרה שפרסם הארגון הלבנוני, שעמד מאחורי ההחלטה, נכתב כי גדות "תמכה בצבא הישראלי בעת שתקף את רצועת עזה". 

 

בסופו של דבר, הוחלט במדינה למנוע את הקרנת הסרט, זאת לאחר שהפעילים הלבנונים פרסמו את שמות בתי הקולנוע בהם אמור היה להיות מוקרן הסרט, ביניהם רשת "סינמה סיטי", וגם כמה אתרים אלקטרוניים לבנוניים שקידמו אותו באמצעות מכירה מוקדמת של כרטיסים, בהם "גראנד סינמאס" ו"פוקס סינמאס". מנהלי הקמפיין ציינו גם כי "גדות הינה שחקנית ודוגמנית ישראלית, שב-2004 הייתה מלכת היופי של ישראל, ואף שירתה בצבא הישראלי למשך שנתיים". לטענתם, "היא ידועה בתמיכתה הבוטה בצבא הישראלי, במיוחד במהלך המלחמה האחרונה ברצועת עזה".