סרטונים שמתועדים באמצעות מזל"טים עם מצלמה הפכו לפופולריים למדי בשנים האחרונות, ומדי יום מועלים לרשתות החברתיות כמויות מסחריות שלהם. מצד אחד מדובר בתופעה קצת מפחידה, שכן היא פוגעת לנו בפרטיות ולא תמיד אנחנו יכולים לדעת אם צילמו אותנו או לא, וגם אם כן לא בכל המקרים ניתן לעשות משהו בנידון. אבל מצד שני נראה שהמזל"טים מצליחים ללכוד לא מעט רגעים שמאפשרים לנו הצצה לתופעות טבע מרהיבות, רגעים מיוחדים או אירועים הזויים שבלעדי המזל"טים לא היינו זוכים לראות אותם. לאחרונה הפך ויראלי סרטון כזה, שהפתיעה ככל הנראה את כל המעורבים בו, אולי מלבד את מושא הצילום. הסרטון, שצולם בחוף סלעי באיביזה, והועלה לאתר שיתופי הסרטונים Newsflare, מתעד מבצע חילוץ של גבר במצוקה, בידי ארבעה גברים, שמסתיים בצורה מאוד מאוד מוזרה ומשעשעת.

אחד הגברים שעזרו לחלץ את האיש, הצלם אריק סניידר מבוסטון, מסצ'וסטס, כתב באתר השיתוף כי בדיוק היה באי יחד עם דוגמנים וצלמים נוספים למטרת צילומים מקצועיים. "הייתי במרחק של כ-90 מטרים מן הים, ופשוט התבוננתי בדוגמנים ובצלמים, הבטתי מעבר להם וראיתי את האיש הזה פשוט שוחה, קופץ מעלה ומטה", אמר אריק. "הסתכלתי עליו ועשיתי לו סימן לייק עם האגודל פעמיים - הוא נראה כאילו הוא מתקשה לשחות". לאחר מכן אריק שמע את הגבר קורה לעזרה, אסף כמה מהגברים שהיו איתו ומיהרו אל עבר החוף הסלעי. "סימנתי לאיש לשחות סביב החוף ולא לכיוון שלו, כי הזרמים היו מאוד חזקים. 



אבל אז קרה משהו שהחבורה לא ציפתה לו כלל. "תפסתי את היד שלו והיא החליקה בפעם הראשונה והוא נפל חזרה למים, אך הגלים משכו אותו שוב לכיוון שלי. זה הרגע שתפסתי אותו ומשכתי אותו החוצה לעבר סלע שטוח - ואז גילינו שהוא עירום". הגברים היו נבוכים מכך ואריק הוסיף על הגילוי כי "אם תסתכלו על הסרטון ברגע הזה, תראו את כולם מסתובבים ומתחילים ללכת משם! הבנו שהוא בסדר אחרי שהוצאנו אותו מהמים".