ציון ברוך מודל 2017 הוא אחר לחלוטין מזה שהיה לפני מספר שנים, כשכבש את המין הנשי והיה כוכב מדורי הרכילות בישראל. אבל מאז "ג'ודה" התבגר, השתנה, ובעיקר הפך לאיש משפחה, ביחד עם אשתו, יאנה יוסף. בראיון לתוכנית "אנשים" בערוץ 2, פתח ברוך את מה שקרה לו בשנים האחרונות, וסיפר על הכאב הגדול ומדוע החליט להתחיל לכתוב ואף הצליח להביא את עצמו לסדרה המדוברת, שמשודרת בתקופה האחרונה.



"השלמתי איתה בחתונה שלה, על הבמה", משתף את הצופים בסכסוך המתוקשר עם בר רפאלי, "כשהיא סימסה לי לבוא לחתונה חשבתי שהיא טעתה, אז סימסתי לה 'נראה לי התבלבלת'. היא ענתה לי 'לא התבלבלתי'".



מתוך הסדרה "ג'ודה". צילום מסך
מתוך הסדרה "ג'ודה". צילום מסך



"זה התחיל כשהייתה סדרה ב'יס', שנקראת 'שביתה' ורני בלייר לקח את אסי, שלום ואת עמוס ואני נורא התבאסתי שהוא אפילו לא קרא לי לאודישן", מספר ברוך על הרגע בו נולדה "ג'ודה", "החלום שלי היה להיות איתם ביחד על הסט, והתבאסתי מזה שכאילו הזמינו את החברים שלי למסיבה ולא הזמינו אותי. אני לא רגיל לא להיות מוזמן למסיבה".



"עמוס תמם אמר לי 'אתה בנאדם יצירתי, תכתוב לעצמך'", מספר ברוך על המעבר לכיסא היוצר, "הלכתי לישון ומישהו אמר לי בחלום 'למה אף פעם לא היה ערפד יהודי, יש סוד שלא סיפרו לכם'. אז קמתי והתחלתי לכתוב וכתבתי, וכתבתי, ושלושה חודשים לא יצאתי".




ציון ברוך ויאנה יוסף. צילום: אינסטגרם
ציון ברוך ויאנה יוסף. צילום: אינסטגרם





"היא אמרה לי 'החלום שלי זה לעבור גיור'", מספר ברוך על יאנה יוסף שהפכה אותו מ'פלייבוי' שיצא עם מיטב הנשים היפות והמפורסמות בישראל לגבר נשוי. "בלב אמרתי לעצמי 'אם אתה קורא לעצמך בנאדם מאמין וחזק שיכול להשיג הכל זה הפרויקט הבא שלך'", אמר ושיתף בסיבה האמיתית שבחר להינשא: "אמרתי לעצמי שאני לא בנאדם שמתחתן, גם כל ההסכם הזה סביב החתונה מלחיץ אותי. בגלל הגיור הזה חייבו אותי להתחתן, בגלל זה ארגנו את החתונה בחודש. בגלל זה אני אומר 'לא התחתנתי - התגיירתי'".



"אשתי... יש את הבבושקה בבית, אנחנו קונים סלון לפי חמותי שבודקת אם נוח לה לישון בו. חמותי הרבה בבית", מספר ברוך על חווית הנישואין לאשה ממוצא רוסי, "רק באסה שהן מדברות ביניהן ואני לא מבין מילה".