תעשיית הפורנו היא תחום תעסוקה קשה למדי, רווי סקס, אלימות, אלכוהול וסמים, על כן כששומעים על עבירות של כוכבי פורנו לרוב הדבר היחיד שמפתיע בכך הוא שהן לא קורות לעיתים קרובות יותר. לאחרונה עלתה לכותרות שחקנית פורנו, לאחר שנעצרה בחשד שהכתה את בן זוגה. השחקנית, לורן קיי סקוט (שעובדת תחת שם הבמה דקוטה סקיי), 23, מואשמת בכך שחבטה בפניו של בן הזוג שלה, רוברט אנדרסון, כי ביקש ממנה לעזוב את דירתו אחרי שקיימו יחסי מין.



על פי תצהיר המשטרה, הריב החל כשאנרדסון התלונן על כך שכוכבת הפורנו לא מפסיקה לדבר בנייד שלה לאחר שקיימו יחסי מין, וכשסירבה להפסיק ביקש ממנה לעזוב את ביתו. בשלב הזה סקוט איבדה את זה לחלוטין, ועל פי החשד חבטה בפניו של אנדרסון בעזרת כף יד ימין פתוחה, וכתוצאה מכך גרמה לחתך ונפיחות בשפתו.

סקוט במעצר; שוחררה תחת אזהרה שלא תיצור קשר עם בן זוגה. צילום מסך
סקוט במעצר; שוחררה תחת אזהרה שלא תיצור קשר עם בן זוגה. צילום מסך



על פי אתר החדשות thesmokinggun, המשטרה עצרה את סקוט בעקבות שיחת טלפון מבן זוגה, בפינלס פארק, פלורידה. השחקנית שוחררה לאחר יממה, תחת אזהרה שלא תיצור קשר עם אנדרסון. על פי דוח המשטרה, השחקנית אמנם נשואה, אך זה לא הפריע לה לצאת עם גבר אחר, והיא ואנדרסון החלו את הקשר ביניהם לפני כחצי שנה. לאחר שחרורה כוכבת הסרטים הארוטיים הגישה בקשה למשטרה לאפשר לה לשוב ללוס אנג'לס, שם היא מתגוררת עם בעלה, וממתינה כעת לתשובה בנושא.

 סקוט הכתה את בן זוגה כי ביקש ממנה לעזוב לאחר שקיימו יחסי מין. פייסבוק
סקוט הכתה את בן זוגה כי ביקש ממנה לעזוב לאחר שקיימו יחסי מין. פייסבוק



נכון לעכשיו ההליך נגד כוכבת הפורנו עדיין נמצא בעיצומו, ולא ידוע כיצד יסתיים. כמו כן, לא ידוע מה טיב היחסים בינה לבין בעלה, והאם הסכימו על יחסים פתוחים או שהם פרודים. אך במידה ולא, אם הבעל קורא על ההתרחשויות האחרונות, סביר להניח שהיא לא תוכל לשוב לביתו ותאלץ למצוא תוכנית מילוט אחרת. באסה.