עימות ברשת: לאחר שפרסמה פוסט בחשבון הפייסבוק הרשמי שלה שבו נטען כי העיתונאי, והפוליטיקאי לשעבר, ינון מגל הטריד מינית, איים האחרון על חברת הכנסת סתיו שפיר בתביעה משפטית, משום שלטענתו התיק בנושא זה נסגר מחוסר אשמה ועניין לציבור. בנוסף, שפיר ביקרה ברשת החברתית גם את הח"כים אורי אריאל, ניסן סלומינסקי ובצלאל סמוטריץ'.



בפוסט המדובר ציינה שפיר כי "ינון מגל, ששימש כיו"ר סיעת הבית היהודי, פרש מהכנסת אחרי שהתברר שהיה מעורב בכמה מקרים של הטרדות מיניות". בתגובה ענה לה מגל: "גברת שפיר, המשטרה והפרקליטות על דעת פרקליט המדינה סגרו את התיק בענייני מחוסר אשמה (ומחוסר עניין לציבור). קחי בחשבון שאם לא תמחקי בהקדם את מה שהעללת עלי ותתנצלי את חשופה לתביעה".




מלבד מגל, בדבריה התייחסה מי שלקחה בעבר חלק מרכזי במחאת הדיור של קיץ 2011, גם לח"כים נוספים ממפלגת "הבית היהודי", שבה היה חבר מגל בעבר, ביניהם בצלאל סמוטריץ', ניסן סלומינסקי ואורי אריאל.

על סמוטריץ' כתבה שפיר כי הוא "הסביר לפני כמה שבועות בכנס סגור שהתכנית המדינית שלו היא להציע לפלסטינים שלוש אופציות: טרנספר, חיים ללא זכויות אזרח או מוות. לפני כמה חודשים הוא פרסם מאמר שבו קרא לצעירים להשתמט משירות בצה"ל. קצת לפני כן נחשף שהוא בנה את הבית שלו באופן בלתי-חוקי על קרקע פרטית של מישהו אחר, וזה אחרי שקיבל עוד קרקע במתנה מהמדינה".

לעומת זאת, את ח"כ אריאל תיארה כזה ש"הזרים עשרות מיליוני שקלים שהיו מיועדים לפריפריה – לעמותות של עסקני הבית היהודי בתל אביב והוד השרון", ואילו על ח"כ סלומינסקי כתבה ש"נעדר מהמשכן בחודשים האחרונים לאחר ש-20 נשים התלוננו שהטריד אותן מינית".