משתמשי ווטסאפ באייפון זכו הבוקר (רביעי) למספר שיפורים בעדכון הגרסא של האפליקציה. המשתמשים שיעדכנו אותה לגרסא 2.17.30 יוכלו לשלוח בצ'אט אדם יחיד או בקבוצה, מספר רב של תמונות וסרטונים שיופיעו בצורה של גלריה וכך יהיה ניתן להגיב בהודעה אחת לכל האלבום.



שיפור נוסף שנכנס בגרסא החדשה הוא חמישה פילטרים חדשים שניתן יהיה להלביש על תמונה, גיף וסרטון לפני השליחה שלהם - פופ, שחור לבן, קריר, כרומה וסרט. ככל הנראה בעתיד יצטרפו אפשרויות נוספות.



 בנוסף, ניתן יהיה להגיב להודעות בצורה מהירה יותר - באמצעות החלקה ימינה. בגרסא הקודמת של התכנה, מי שרצה להגיב להודעה היה צריך ללחוץ עליה ורק אז יכל לעשות זאת. בחברה אישרו כי משתמשי אנדרואיד צפויים לקבל את השיפורים החדשים בעדכון הקרוב. 

בתוך כך, משתמש טוויטר בשם WABetaInfo, שנחשב למדליף אמין בנושא הווטסאפ, צייץ כי האופציה למחיקת הודעה לאחר שליחתה מתקרבת ותהיה זמינה באחת הגרסאות הבאות.


כזכור, בפברואר האחרון דווח כי ווטסאפ עובדת על העדכון החדש, המיועד לכל אותם רגעים בשם שלחתם באימפולסיביות הודעה, ולאחר מכן התחרטתם על שליחתה. ניתן יהיה לבטל שליחת הודעה או לערוך אותה, עד חמש דקות לאחר שליחתה, בתנאי שזו לא נפתחה על ידי הצד השני. משתמש הטוויטר WABetaInfo טוען כי הדבר ככל הנראה יקרה אחרי שאפל תשחרר עדכון למערכת ההפעלה שלה.