היא כבשה מדינה שלמה ב"דה ווייס" תחת חסותו של אברהם טל, חרכה את תחנות הרדיו עם סינגל בכורה מצליח ובעיצומה של עבודה על אלבום הבכורה והופעות, נטלי כחלון משחררת סינגל חדש – "הזמן ואני". בשנה האחרונה השם "נטלי כחלון" נצרב בקולקטיב הישראלי כזמרת בעלת הנשמה והעוצמות הווקאליות מהעונה האחרונה ב"דה ווייס", שם הייתה בולטת בנבחרתו של אברהם טל בזכות ביצועיה המיוחדים לקלאסיקות ישראליות כ"ברחוב הנשמות הטהורות", "חוזה לך ברח" ו"במקום הכי נמוך בתל אביב".

לפני כמה חודשים ירתה כחלון את יריית הפתיחה של קריירת הסולו שלה עם הסינגל "האהבה של שנינו" שנחרך בתחנות הרדיו ועמד בראש רשימת ההשמעות והיום מוציאה את הסינגל השני מתוך אלבום הבכורה המתגבש – "הזמן ואני", בלדה אותה כתבה והלחינה כחלון לעיבוד והפקה מוסיקלית של טל שגב. בשיר מוכיחה כחלון את רבגוניותה המוסיקלית ויכולתה המדויקת לשלב מזרח ומערב לכדי תבלון מעניין ומסקרן בנוף המוסיקלי הישראלי.



נטלי, ספרי על השיר "הזמן ואני", איך נולד?
 "השיר נכתב במקביל לסיום השתתפותי ב'דה ווייס'. הוא מדבר על התגברות על פחדים חבויים, השתחררות מכאב, השלמה ופיוס עצמי, כשהמסר העיקרי הוא להתחבר ליופי שבדברים שמקיפים אותנו בכל רגע בחיים".
כיצד החיים שלך השתנו מאז "דה ווייס"?
"החיים אחרי דה וויס אכן השתנו: זכיתי להכרה וחשיפה לציבור הרחב והרבה פרגון, באופן שוטף, שאני זוכה לקבל מהעוברים והשבים. מרגש לדעת שאני מצליחה לפרוט על מיתרי ליבם של אחרים.  מאז "דה ווייס" שחררתי סינגל ראשון ועכשיו אני בעיצומו של סיבוב הופעות עם להקת "יציאת חירום" שאני אוהבת אותם מאד".
בונה על גלגל"צ?
"מיותר לציין שאהיה מאושרת ושמחה במידה וגלגל"צ ישמיעו, אני אופטימית ומאמינה שאוכל להוסיף 'תיבול' חדש ואחר למוזיקה הישראלית".
איפה את רוצה לראות עצמך בעוד שנה?
"אני מקווה מאוד שהמטרות המוסיקליות שאני מציבה לעצמי אכן ישקפו את האמת שבי ושאותה אני רוצה להעביר, והחזון הוא להופיע על במות גדולות עם חומרים מקוריים, ולהגיע לכמה שיותר קהלים רחבים".
מתי אלבום?
"האלבום נמצא בתהליכי עבודה ואני משערת שבמהלך השנה הקרובה הוא יראה אור. אנחנו שמים דגש על בחירת השירים ועל ההפקה המוסיקלית במטרה להצליח ולהעביר עוצמות של רגש ועומק, שמאפיינים אותי".

מעוניינים במידע וטיפים אודות תזונה נכונה?בחרו להלן נושאים אודותם תרצו לקרוא, או היכנסו למדור "תזונה נכונה" של מעריב בשיתוף אסם. https://www.maariv.co.il/good-nutrition .goo.gl