קיץ בישראל הוא מכה קשה למדי, וכדי לשרוד אותו כנראה כדי לשהות במהלכו בחו"ל. מצד שני, הקיץ בישראל ארוך ונמשך כמעט כל השנה, על כן גם פתרונות אחרים אפשריים. מעבר לשהייה ממושכת במזגן עד שנהפוך לארטיקים אנושיים, דרך נוספת להתגבר על תנאי המדבר האיומים היא להכניס את עצמינו למקורות מים קרים- ים, בריכה, נהר, נחל, ערוץ מים, כיור. אבל אם אתם מחפשים דרך מעניינת ומגניבה יותר להתרענן בקיץ, קחו דוגמה מהבחור הזה והבלון הענקי שלו. לאחרונה, גבר אחד החליט לפוצץ על עצמו בלון מים ענקי, ובעזרת חברו תיעד את המאורע בהילוך איטי מדהים, וגרם לכולנו לקנא. השניים, בעלי ערוץ היוטיוב Slo Mo Guys, ידועים בניסויים המדהימים שהם עושים, כולם מצולמים בהילוך איטי.

בסרטון החדש שלהם, החליטו השניים, גבין פרי ודניאל צ'ארלס, למלא במים בלון בגודל של כמעט 2 מטרים, באמצעות צינור מים ולפוצץ אותו על בטנו של גבין. בסרטון נראה הבלון נמלא מים על גבין, ונהיה יותר ויותר כבד, וכאשר הוא מגיע לגודל האולטימטיבי גבין שולף סכין ומפוצץ אותו. רגע הפיצוץ המדהים מצלום בהילוך איטי, ונראה כיפי למדי.



הערוץ של צמד ההיפסטרים, שהחל את דרכו ב-2010, זוכה לצפיות מרובות ומיליוני עוקבים, וגם הפעם הקהל שלהם לא התאכזב. בערוץ שלהם הם טוענים שמטרתם "להשתלט על העולם בהילוך איטי", ונראה שזה מצליח. הם נחשבים לערוץ הגדול ביותר בתחום הסרטים בהילוך איטי ואף זכו לפרסים רבים  על פועלם מטעם יוטיוב.



בפעם הקודמת, הצמד החליט למלא טרמפולינה ב-1000 מלכודות עכברים, ולנדב את גבין לקפוץ עליהן. בסרטון זה, לעומת הקודם, נראה שהוא נהנה "טיפה" פחות מהחוויה.