לאחרונה הסעיר את הרשת סרטון מזעזע בו נראה ילד בן חמש טובע בבריכה מלאת אנשים, אך אף אחד מהם לא מבחין בן. בסרטון, שתועד בבריכה בהלסינקי, פינלנד, נראה הילד, שאינו יודע לשחות, נאבק לא לטבוע במשך ארבע וחצי דקות, ולמרות שבסרטון ניתן לראות שעוברים לידו אנשים רבים, איש לא מבחין בו ונחלץ לעזרתו. 


לאחר זמן מה הוא נראה צף מחוסר הכרה על פני המים ועדיין אף אחד לא ניגש אליו. על פי חדשות 9news , למזלו של הילד, לבסוף אישה אחת הבחינה בכך שהוא אינו זז והוציא אותו מהבריכה. לאחר שהוצא מן המים בוצעו בילד פעולות החייאה והוא נלקח לבית חולים לילדים, וכעת מצבו מוגדר טוב.
 


האירוע המטריד הגיע לבית המשפט המחוזי של הלסינקי, שם על פי התצהיר נאמר כי אימו של הילד, בת 44, הלכה לסאונה והותירה את הילד לבדו ללא השגחה. להגנתה, אמרה הורתה לבנה להישאר בבריכת הילדים, אך הוא בכל זאת הלך לבריכת המבוגרים. נכון לעכשיו, ידוע כי בית המשפט גזר על האם ארבעה חודשי מאסר על תנאי וכן פיצויים בסך 2,200 דולרים.

כאמור, הסרטון הפך ויראלי ברשתות החברתיות, והעלה את חמתם של הצופים. מרבית ממי שצפו בו הזדעזעו מכך שאיש לא שם לב לכך שטובע לידם ילד, וכן על כך שהאם הותירה אותו ללא השגחה.