פרטים חדשים בחקירת המקרה המסתורי באילת בו נמצאו אתמול גופותיהם של ברוך אינדיג ואודליה בכר במלון הרודס מתחילים לשפוך אור על הפרשה. מעדויות שמסרו גורמים במלון שבנוסף למשטרה, גם צפו את סרטי האבטחה, עלה כי אינגיד נראה כשהוא יוצא מהחדר ביום שישי, ולאחר מכן נצפה כשהוא יוצא וחוזר אל החדר מספר פעמים. מאז לא אינגיד נצפה יותר במצלמות האבטחה. 
 
נציין כי בכל קומה במלון יש שני פרוזדורים, האחד מימין ואחד משמאל, כאשר בכל כניסה לפרוזדור מותקנת מצלמת אבטחה. זו הסיבה גם שבגללה ניתן להתחקות אחר עקבותיהם של בני הזוג אינדיג ובכר שגופותיהם נמצאו בחדר 301, בו מצאו השוטרים אייפד חדש באריזה, אולם לא ברור האם רכש אותו אינדיג לפני או אחרי מותה של בכר, או האם הם קנו אותו ביחד וכיצד בעצם הגיע האייפד למלון. 

כמו כן, בחקירה עלה כי המכתב שנמצא בדירה נכתב בשמם של שני בני הזוג בלשון רבים כאשר במסר שהעבירו ציינו השניים, לכאורה,  כי החליטו לסיים את חייהם בעולם, והם מבקשים סליחה מ חבריהם ובני משפחתם. 
 
לאור העובדה שבמשטרה טרם קבעו באופן סופי האם מדובר ברצח או התאבדות כפולה, לא ברור האם המכתב נכתב באמת על ידי שני בני הזוג או רק על ידי אינדיג עצמו לאחר ששם קץ לחייה של בכר והחליט להתאבד.

ניידת משטרה באזור מלון הרודס באילת . צילום: אלון חכמון

שינו סטטוס בפייסבוק
 
רק בסוף השבוע האחרון, יומיים בלבד לפני שנמצאו גופותיהם, שינו השניים בפייסבוק את הסטטוס הזוגי שלהם והגדירו עצמם "במערכת יחסים". בנוסף לכך, שינו את תמונות הפרופיל שלהם ברשת החברתית לתמונה זוגית זהה.
אינדיג, חרדי לשעבר ששירת בגל"צ, כתב לפני קרוב לשנה פוסט חושפני בפייסבוק בו סיפר על הטרדות מיניות שחווה בתור ילד במגזר החרדי. "הרסת לי את החיים. הפכת אותי למתוסבך רגשית, מינית, חברתית ודתית", כתב והאשים את האיש שהטריד אותו.
"אני יודע שאתה לעולם לא תקרא את זה. אתה חי את חייך השלווים בעיר חרדית אחרת. עברת לשם אחרי מה שעשית כי זה כל מה שהרבנים והמשטרה חשבו לנכון שמגיע לך. שמעתי גם שאשתך חתומה עליך, מגניב. בן כמה אתה היום? לפני בערך 17 שנה היית בן שלושים ומשהו אז אניח שבאזור החמישים. אתה בטח לא זוכר אותי, נכון? פגעת בהרבה ילדים - איך תזכור רק אחד פיצי. אני הייתי הילד הבלונדיני ההוא עם הפאות שבכוח ניסה לסדר אותן מאחורי האוזניים. הילד מהספסל החמישי. אהבת מאוד לגעת בי כשאני שוכב על הברכיים שלך. נזכרת נכון? עוד לא? נו מה יהיה.. לא נעים לי ככה להיכנס לפרטים! טוב לא משנה, בכל אופן קוראים לי ברוך", כתב.

"הרסת לי את החיים, הפכת אותי למתוסבך רגשית, מינית, דתית, חברתית", הוסיף.