מחפשים הופעה טובה, רוצים להשיג כרטיסים קצת יותר בקלות? עכשיו הדרך שלכם לעשות את התהליך קלה יותר. בימים אלה משיקה תחנת הרדיו eco99fm את eco tickets, המאפשר רכישת כרטיסים להופעות מוזיקה חיות באתר eco99fm.maariv.co.il. מעבר לעובדה כי הפלטפורמה מציעה מענה רחב למגוון הופעות מגוון, בשיטת one stop shop ותחת קורת גג אחת, החידוש העיקרי שאותו היא פיתחה הוא המיקוד בצרכן עצמו ובהעדפותיו האישיות. במסגרת השירות יוצע למשתמשים מגוון רחב במיוחד של כרטיסים להופעות של אמנים ישראליים, יוצרים מחו"ל שמגיעים להופיע בארץ, וכאלה של מוזיקאים ביעדים שונים בחו"ל. 



למעשה, תחת הרובריקה "יוצאים להופעה" יתבקש הגולש להשיב על שתי שאלות. הראשונה בהן היא - "עם מי בא לך לצאת?", כאשר התשובות האפשריות לכך הן: "עם החבר'ה", "עם המשפחה", "עם החצי השני שלי" ועוד.


 


שאלה נוספת שתוצג בפני הגולשים היא: "מה בא לכם?", כאשר התשובות האופציונליות לשאלה זו יהיו: "לתת בראש", "להתרגש ממש", "לקפוץ ולהרים" וכדומה. בחירה של התשובות האישיות תעניק לגולש רשימת הופעות מוזיקה חיות המותאמות להעדפותיו, כפי שנבחרו על ידי מחלקת התוכן והעורכים המוזיקליים של התחנה. בנוסף, יוכל הגולש לבחור הופעות על פי שם האמן, מיקום ההופעה, או אזור בארץ. מלבד זאת, כל משתמש יוכל להאזין לפלייליסט מותאם, ערוך ומוכן להשמעה.



התוכנית השאפתנית הצליחה לעמוד בתקופת ההרצה שלה בכל היעדים, וכעת היא פתוחה לקהל הרחב. כמו כן, כמות ההורדות גבוהה בהרבה מהיעד, מספר המשתמשים החודשי ונתוני שימוש נמצאו גבוהים במיוחד, זאת לצד עלייה של עשרות אחוזים בנתוני ההאזנה לרדיו ויצירת מנוע צמיחה המייצר הכנסות.



חגית קמין, מנכ"לית eco99fm, סיפרה כי "לפני כשנה התחלנו ביישום אסטרטגיה עסקית, הכוללת הובלת שוק הסטרימינג בישראל. התחנה ביקשה והצליחה לנפץ את תקרת הזכוכית הטריטוריאלית והתדמיתית האופיינית לתחנת רדיו אזורית, ותוך חודשים ספורים שברנו את ההגמוניה של התחנות הארציות הוותיקות. הכניסה שלנו לשוק הכרטיסים להופעות מאפיינת מגמה עולמית. רק לאחרונה דווח כי ענקית המוזיקה באינטרנט Pandora רכשה את ticket fly, וכי התוצאות העסקיות חיוביות ומוצלחות".



השירות החדש זמין באתר האינטרנט של התחנה www.eco99.fm, ובאפליקציית eco99music בחנויות האפליקציות.