אירוע מזעזע בתל אביב: אישה כבת 60 נמצאה הבוקר (שלישי) במלון רנסנס בעיר ללא רוח חיים, ולצידה גבר כבן 70 ועליו סימני חתכים בוורידי ידיו. השניים, תושבי אשדוד, השאירו מכתב התאבדות, בו כתבו כי החליטו לשים קץ לחייהם בגלל מחלות מהן הם סובלים. האישה סבלה ממחלת נפש ואילו בעלה ממחלה קשה. על גופה של האישה לא נמצאו סימני אלימות או סימנים המעידים על אירוע פלילי לכאורה בעוד שעל הגבר שמצבו מוגדר קשה והובהל לבית החולים נמצאו פצעים מדממים.



טרגדיה במלון בתל אביב

מחקירה ראשונית עולה כי השניים נמצאו בידי חדרנית המלון מחוסרי הכרה בחדרם, והיא הזעיקה את קב"ט וצוות המלון. על גופת האישה לא נמצאו סימני אלימות והיא ככל הנראה הורעלה או נחנקה. מפרטים ראשוניים עולה כי השניים סובלים ממחלות קשות, וכי זהו המניע למעשה שטיבו עדיין אינו ברור.

טרגדיה במלון רנסנס בתל אביב

פאראמדיק מד"א דור קאופמן ופאראמדיקית מד"א רותם ארגוב, סיפרו: "כשהגענו למלון הובילו אותנו לאחד החדרים שם ראינו אישה בשנות ה-60 מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק ובסמוך גבר כבן 70 כשהוא בהכרה מעורפלת. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חייו ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו מוגדר קשה ויציב. ביצענו בדיקות רפואיות לאישה, היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 08:30 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על גבר ואישה מחוסרי הכרה  בחדר בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מדווחים על אישה כבת 60 כשהיא ללא סימני חיים וקובעים את מותה במקום, ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב גבר כבן 70 במצב קשה עם פצעים מדממים בגפיים.

שלשום נמצאו גופותיהם של בני הזוג ברוך אינדיג ואודליה בכר במלון הרודס באילת. בתחילה חשבה המשטרה כי מדובר בהתאבדות משותפת, אולם לאחר חקירה, ההערכה כעת היא שאינדיג רצח את זוגתו ולאחר מכן נטל את חייו