חיפוש אחר האמת יכול להיות דבר טוב, אבל בחלק מהמקרים אנשים עלולים להצטער על מה שביקשו לדעת, ויתחרטו על כך כנראה למשך שארית חייהם. בעל סירה אחד מקיירנס, אוסטרליה, נחרד לגלות במצלמות אבטחה זוג שפרץ לסירה שלו, גנב את המצבר וקיים בה יחסי מין. האיש, וויל קו, מקיירנס, אוסטרליה, עבר על סרטון האבטחה של מחסן הסחורות שלו לאחר שהמצבר של הסירה שלו נעלם, ובמהרה התחרט על כך. 


"אני חושב שאצטרך לזרוק את המזרן. אני לא חושב שאני יכול לשמור אותו עוד", סיפר קו ל-DailyMail. בסרטון, אפשר לראות את זוג הגנבים מבעד חלון הסירה הקטן מקיימים יחסי מין, לאחר שגנבו ממנה מצבר וחלקים נוספים.
 


קו רכש את הסירה, לה העניק את השם מיסי, לפני שנה ונותר המום לחלוטין ממה שנעשה לה. לדבריו, היא לעולם לא תהיה אותו הדבר, והיא "איבדה את בתוליה!". קו אמר ששיתף את הסרטון רק כדי לבקש את עזרת הציבור לזהות את זוג העבריינים. נכון לעכשיו, הוא אינו מצפה לשחזר את אקט הסקס על הספינה יחד עם חברתו. "קצת קשה לי לצפות לבילוי הלילה בשונית אחרי שראיתי מה הם עשו בפנים", אמר. הוא הוסיף כי בהתחלה רתח מזעם אבל אחר כך חשב ש"זה היה ממש מצחיק בעת ובעונה אחת".