שלושה מבני משפחתה של הנריית קרא בת ה-17 מרמלה, שאותרה בביתה בשעות הבוקר ללא רוח חיים, נעצרו היום (שלישי) בחשד למעורבות במקרה, זאת לאחר שבשעות הצהריים, מיד לאחר האירוע, מסרה אמה עדות במשטרה בנושא. חוקרי המשטרה ממשיכים בחקירת נסיבות האירוע, כשלפי החשד מדובר ברצח. 



על פי הדיווח בחדשות 10 אמה של הנרייט חזרה מהעבודה ומצאה אותה שרויה על הרצפה דקורה בכל חלקי גופה. המניע לדעת המשטרה הוא שהנרייט הלכה עם גבר מוסלמי ורצתה איתו קשר רומנטי כאשר היא עצמה נוצרייה. 



כזכור, גופתה נמצאה מוקדם יותר ברמלה, זאת לאחר שלפני כשבועיים היא העידה כנגד אימה במשטרה בגין אלימות. ל"מעריב אונליין" נודע כי הנערה התלוננה במשטרה כנגד אמה בטענה שבין השתיים נתגלע ויכוח במהלכו השליכה האם סיר לעבר בתה. ואמנם, האם, שנחקרה בגין תלונה זו, מסרה גרסה הפוכה. יש לציין כי לפי חוקרי המשטרה בשום שלב הבת לא הייתה מאוימת. 




ניידת מד"א בזירת האירוע שבו נמצאה גופתה של קרא. צילום: דוברות מד"א
ניידת מד"א בזירת האירוע שבו נמצאה גופתה של קרא. צילום: דוברות מד"א



האם הייתה זו שסיפרה לחוקרי המשטרה על מציאת גופתה של הצעירה, כשעליה סימני דקירה. עם קבלת התלונה הגיעו לדירה, שברחוב שפיק עדס בעיר, כוחות משטרה וצוותים של מד"א, אשר והתחילו בפעולות בניסיון להציל את חייה עד לקביעת מותה.



פראמדיק מד"א יוסף איסמעיל, שנכח בזירה, סיפר כי "כשהגענו למקום נכנסו לבית שם ראינו צעירה כבת 18 כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. ביצענו בדיקות רפואיות, אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".