הסרטון שהפך לוויראלי ברשת, בו נראה זוג מקיים יחסי מין במהלך טיסת 'ריינאייר' ממנצ’סטר לאיביזה, ממשיך לעשות כותרות כאשר נדמה כי בכל יום אנו מקבלים דיווחים נוספים על האירוע יוצא הדופן.



הגבר שמצולם בסרטון, לפי דיווח ב'סאן' הבריטי, הוא שון אדמונסון, בן 31, והבחורה המצולמת איתו בסרטון, היא לא בדיוק בת זוגו. לא זו בלבד, מסתבר כי שון יצא לחופשה באי המסיבות והותיר את ארוסתו בבית וכאילו שלא די בכך - מתברר שארוסתו נמצאת בהיריון מתקדם, בחודש השישי עם ילדם המשותף.



שון, שף שעובד במסעדה משפחתית, מאורס לבת זוגו ג’נה רוס, בת 25, שנולדה בקנדה. חברו של שון סיפר ל'סאן': "שון הוא בחור של בחורות, בסרטון הוא מצולם עם בחורה זרה שהוא כנראה הכיר באותו היום ואין לו איתה היכרות מוקדמת".





הזוג אף ביקש במהלך האירוע קונדום מהנוסעים ההמומים. שון צפוי להתחתן בקרוב אבל עובדה זו לא עצרה ממנו לבלות עם בחורה זרה במהלך טיסה לעיני הנוסעים. "זה שהוא השאיר את ארוסתו בבית בחודש שישי לא מונע ממנו ליהנות עם בחורות זרות", אמר חברו והוסיף, "לא הייתי רוצה להיות הוא כאשר ג’ני תגלה".



במהלך הטיסה נוסעים מובכים צילמו בעזרת הטלפון הסלולרי שלהם את שון ואת הבחורה הבלונדינית המסתורית כאשר הם מקיימים יחסי מין על מושב המטוס.




"מתבייש בהתנהגותו"




מכרים של הזוג אומרים כי שון וג’נה ביחד מזה 6 שנים וששון מכיר את קיומו של התיעוד הויראלי ומתבייש בהתנהגותו. אביו החורג של שון, גראם אוליבר בן ה-52 אמר: "ראיתי את הסרטון וטרם דיברתי על כך עם שון, אין לי מושג אם הוא בצרות או לא".



עוד עולה ביומיים האחרונים, מאז שהסרטון הוויראלי החל לחרוך את הרשת, כי הבלונדינית המסתורית המצולמת עם שון היא טרייסי סולטון, בת 39 ואם לשלוש.



טרייסי מנהלת בית קפה ומקורביה מיהרו לצאת להגנתה: "היא פשוט רקדה לאפ דאנס על הבחור". מכר קרוב של טרייסי אמר כי היא מבוהלת מכך שהסרטון עושה גלים באינטרנט.