עורך הדין חי אוזן, פרקליט החשודים ברצח הנערה מרמלה, התראיין הבוקר (חמישי) לאיילה חסון ב-103FM ואמר: "הפרשה רק בראשיתה, הרצח אירע ביום שלישי בשעות הצהריים, ואחרי כמה שעות המשטרה הגיעה ועצרה את המשפחה. יש דברים שנחשפנו אליהם בדיעבד ולא ניזונו מידיעות מהמשטרה שהיו אירועים בעבר, כל זה פורסם כבר בתקשורת. מטעמי צו איסור פרסום, אני לא יכול לענות על מרבית החשדות, מה שפורסם זה קו החקירה, אינני יודע מעבר. זה ברור לכם שאנחנו מגנים כל רצח באשר הוא".



"החשודים מכחישים כל קשר, זאת משפחה נורמטיבית, מדובר בבת יחידה, אחרי הרבה טיפולים. הקהילה הנוצרית בהלם. אנחנו בעד חקירת משטרה, ומגנים את הרצח, ואנחנו כולנו תקווה שנגיע לחקר האמת. צר לי שבאופן אוטומטי עוצרים את קרובי המשפחה. אנחנו בעד חקירה, בעד שהמשטרה תעשה את עבודתה. קשה לשמוע על מקרים כאלו".




"אין התייחסות ארוכת טווח"




כתבת מעריב, כרמית ספיר ויץ, התראיינה גם בתוכנית על כתבה שפרסמה הבוקר בנושא גל הרציחות האחרונות ואמרה: "אפשר לדבר על זה במובן המדבק, אבל אפשר לעמוד על משהו אחר. את מרגישה בטוחה? כי אני לא. נרצחה על רקע רומנטי, אישיות, או משפחתי. הכתבה עצמה מציירת תמונת רוחב, לא עברתי מקרה מקרה, אלא ניסיתי למצוא את הפתרון - מי ידאג לאישה הבאה שאמורה להירצח? מלא גורמים דואגים לה, זה הבשורות הטובות. אבל מה המסקנה? בסך הכל אין גוף אחד שעוזר לנשים, שדואג למניעת אלימות".




הנרייט קרא, אודליה בכר ומיה גורן ז"ל, נרצחו השבוע על ידי בני זוגן
הנרייט קרא, אודליה בכר ומיה גורן ז"ל, נרצחו השבוע על ידי בני זוגן



"אם מדברים על המובן הרחב ביותר, כמובן שאי אפשר למנוע את הרצח הבא. יש החלטת ממשלה, יש תקציב של 250 מיליון שקלים. בשעתו, השר מאיר כהן, אימץ את ההמלצות אך אין ציר רצף, אין התייחסות ארוכת טווח".