גבר בן 43 נמצא הלילה (חמישי) ללא רוח חיים, סמוך לאזור התעשייה ברחובות. צוותי ההצלה שהגיעו למקום איתרו אותו מחוסר הכרה עם סימני אלימות וירי קשים על גופו לאחר שנורה, ובהמשך נאלצו לקבוע את מותו בזירת האירוע. כוחות משטרה גדולים ממרחב שפלה וממחוז מרכז הגיעו לזירה ופתחו בחקירת התקרית, כאשר החשד העיקרי הוא שמדובר ברצח. 


בתוך כך, מתברר כי מי שהזעיק את מד"א לזירה היו בלשי המשטרה, שניהלו מעקב אחר הנרצח באותה עת. גורם המעורה בפרטים מסר למעריב און ליין כי חלפו דקות ארוכות מהרגע שבו כוחות המשטרה הגיעו למקום למציאת צוותי ההצלה אותו, זאת לאחר שהשוטרים לא ידעו להסביר כראוי היכן ממוקם הפצוע. מיד לאחר שנקבע מותו ביקשו השוטרים מכוחות ההצלה להתפנות מהמקום וסגרו את הזירה.  

פרמדיק מד"א אופיר שיש, שאיתר את הגופה בשטח פתוח ברחוב יצחק כץ, ליד כביש 411, סיפר כי "כשהגעתי למקום בג'יפבולנס 4×4 מיוחד של מד"א ראיתי גבר כבן 43 כשהוא שוכב על הקרקע ללא הכרה עם סימני אלימות קשים. הוא היה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו".

 

כזכור, רק לפני כיומיים נעצר גבר בן 65 בחשד לרצח אשתו, דליה ברוך בת ה-63, במלון רנסנס שבתל אביב. החוקרים שהגיעו לזירה מצאו מכתב שהשאיר הבעל בזירת האירוע, שבו פירט את הנסיבות שהובילו את בני הזוג לקבל החלטה לשים קץ לחייהם, וזאת בשל בעיות רפואיות מהן סבלו. להערכת המשטרה, הוא מילא אחר בקשתה של רעייתו וגרם למותה, כשלאחר מכן ניסה להתאבד.