אתר אל־ג'זירה העלה שלשום סרטון התוקף את קמפיין 4IL של המשרד לנושאים אסטרטגיים, שאותו השיק בשבוע שעבר בניו יורק השר גלעד ארדן, כדי לגייס פעילים למען ישראל ברשת. כזכור, המשרד מנהל בימים אלה קמפיין פרסומי ברחבי העולם, שמוביל לאתר החדש שהקים (www.4il.org.il) ובו כלים למאבק בקריאות לחרם נגד מדינת ישראל.



כחלק מהקמפיין, הפיק המשרד סרטון בהשתתפות מלכת היופי לשעבר טיטי איינאו והשחקנית הבינלאומית אריאל מורטמן, הקורא לרשת הפרו־ישראלית להשתתף במאבק בהסתה נגד ישראל באינטרנט.






בתגובה לסרטון שהעלה המשרד העלו אתמול באל־ג'זירה סרטון ערוך, שבו הם תוקפים את הקמפיין הממשלתי וכן את אפליקציית ACT.IL, שפותחה בידי סטודנטים במרכז הבינתחומי הרצליה עם הארגונים IAC ו־MTF. הסרטון זכה למאות אלפי צפיות, לאלפי שיתופים ולתגובות ארסיות ושקריות נגד ישראל, כמו "ציונים מלוכלכים", וקריאות למחוק את ישראל מעל המפה. מאז פרסום הסרטון אתמול בוצעו שלושה ניסיונות תקיפה כושלים של האקרים על האתר.



בתגובה אמר השר ארדן: "ההסתה נגד ישראל ברשת, שמחולל גוף כמו אל־ג'זירה, היא דוגמה מובהקת לקלות שבה גורמים אנטי־ישראליים משחירים את ישראל על בסיס יומי. אין מקום להמשיך ולאפשר את שידוריה בישראל, המעודדים קיצוניות ואף טרור".