הקיץ הגיע אלינו באופן רשמי, ובית הקולנוע הממוזג נראה כמו דרך מעולה לנצח את החום. החודשים הקרובים עמוסים בסרטים שמבטיחים לגרום לכם לצחוק, לפחד להתרגש או לבכות. אספנו עבורכם את אלו שמסתמנים כשוברי הקופות הגדולים של קיץ 2017, הכוכבים, הבמאים ותאריכי היציאה - המדריך המלא.

"מכוניות 3"
תאריך יציאה: בסוף השבוע האחרון
ספידי מקווין - מכונית המרוץ האדומה, החייכנית והמהירה כברק - חוזר בסרט השלישי בסדרה המתוקה של דיסני־פיקסאר, המייחסת לכלי הרכב תכונות אנושיות. לאחר שמכוניות מהירות מהדור החדש הותירו אותו הרחק מאחור, ספידי מקווין האגדי מוצא את עצמו לפתע מחוץ לענף ספורט שהוא כה אוהב. כדי לחזור בגדול הוא יזדקק לעזרתה של טכנאית מרוצים צעירה ונלהבת בשם קרוז רמירז.

"גנוב על העולם 3"
תאריך יציאה: 29.6
כל הפריטים הצהובים שקיימים בעולם לא יספיקו כדי לחגוג את שובם של המיניונים בסרט השלישי בסדרת "גנוב על העולם". הפעם גרו והמיניונים יוצאים להילחם בנבל בלתז'אר בראט, כוכב טלוויזיה לשעבר שמאיים להחזיר לעולם את האייטיז. וגם: גרו מאבד את עבודתו ומגלה שיש לו אח תאום מוצלח הרבה יותר ממנו.

“אימוג’י: הסרט”
תאריך יציאה: 27.7
מה קורה כשהאימוג'ים, ששוכנים לנו דרך קבע בפלאפון, מתעוררים לחיים? בסרט הזה תקבלו תשובה לשאלה שמעולם לא רציתם או חשבתם לשאול. וכן, גם הקקי המחייך יהיה שם.
בסרט האנימציה של סוני האימוג'ים הופכים לגיבורים בקומדיית הרפתקאות. בגרסה הלא מדובבת תוכלו ליהנות מקולותיהם של טי.ג'יי מילר מ"עמק הסיליקון", שמגלם את האימוג'י הגיבור, של ג'יימס קורדן, אנה פאריס ומאיה רודולף. כוכבת נוספת היא סופיה ורגרה מ"משפחה מודרנית", שקולה הערב עולה מפי האימוג'י של רקדנית הפלמנקו.

קומדיה: 

"לילה קשוח"
תאריך יציאה: בסוף השבוע האחרון
סקרלט ג'והנסון, קייט מקינון (“SNL”), אילנה גלזר ("ברוד סיטי") ועוד כמה חברות מהקולג' נפגשות במיאמי עשר שנים לאחר שסיימו את לימודיהן, כדי לחגוג במסיבת רווקות מטורפת, שכמובן, יוצאת מכלל שליטה. כן, ניחשתם נכון, הן הורגות את החשפן בטעות. 
זהו הסרט הראשון שמביימת לוסיה אניילו ("ברוד סיטי"), והוא אמור לשלב קומיקאיות רדיקליות עם מיינסטרים הוליוודי. סקרלט ג'והנסון כבר תלמד אותן מה צריך לעשות, ואת זה אי אפשר ללמוד בקולג'.

“משמר המפרץ”
תאריך יציאה: 22.6
בעידן שבו כל סדרת עבר מקבלת חיים חדשים, הגיעה כעת גם תורה של "משמר המפרץ". דוויין “דה רוק” ג’ונסון, השרירים שלו וזאק אפרון מככבים בסרט קיץ מובהק המבוסס על סדרת הפולחן משנות ה־90, בשילוב חול, שמש, מצילים, סוכנים חשאיים ונשים נאות בבגדי ים אדומים שרצות בהילוך אטי. וכמובן, אי אפשר בלי הופעות אורח של דיוויד הסלהוף ופמלה אנדרסון.

“כמעט מפורסמת”
תאריך יציאה: 22.6
הסרט מגלם את האובססיה ל־15 דקות התהילה שמעניקים בתוכנית ריאליטי מוזיקלית, כפי שהיא משתקפת בחייהם של תלמידי תיכון ישראלים. לפי היוצרים, זהו “סרט נעורים שעוסק בנושאי משפחה, אהבה והתמודדות, על רקע תחרות שירה ותוך הסתכלות צינית קלילה על עולם הפרסום ועל השלכותיו". הוא מכונה "סרט חינוכי". עם נועה קירל, ניב סולטן, עומר דרור, עמית פרקש ושאר אלילי נוער מקומיים.

 

אקשן:

“המומיה”
תאריך יציאה: בסוף השבוע האחרון
והנה הגענו לאתחול של סדרת סרטי "המומיה". אלא שבמקום ברנדן פרייזר, אנחנו מקבלים הפעם את טום קרוז. הסרט יפתח את סדרת "היקום האפל" של יוניברסל, שתכלול סרטים חדשים דוגמת "דרקולה", "פרנקנשטיין", "פנטום האופרה", "הגיבן מנוטרדם" ועוד.
עלילת הסרט מציגה בפנינו את האגדה המספרת שבתקופת הפרעונים הייתה אמורה בתו של המלך להיות המלכה הבאה של מצרים, אך צימאונה לכוח הוביל אותה אל דרך אפלה. כדי למנוע את השתלטות האופל על הממלכה נקברה הנסיכה בעודה בחיים. זה אכן נשמע כמו מתכון לצרות, כאלו שאיתן ייאלצו טום קרוז וראסל קרואו להתמודד 3,000 שנה מאוחר יותר.

“בייבי דרייבר”
תאריך יציאה: 29.6
סרט מקורי בהשתתפות קווין ספייסי וג'יימי פוקס. זהו סרט שלא מאתחל שום דבר מחדש ולא ממשיך שום דבר שמילא בעבר את כיסיהם של בעלי האינטרסים שהתעקשו להמשיך אותו. הידד!
הבמאי־תסריטאי הבריטי אדגר רייט ("מת על המתים", "סקוט פילגרים נגד העולם"), שמאחוריו עומדת עדת מעריצים לא קטנה כלל, יצר מעין גרסה פופית, מגניבה, מוזיקלית וכיפית לסרטי שודים. כאן נהג השודים הראשי הוא נער בעל פנים מלאכיות בשם בייבי (אנסל אלגורט מ"אשמת הכוכבים"), שמחובר תמיד לאוזניות שלו. על הנייר זה נשמע מבטיח. אבל גם אם הסרט יהיה נפילה, לפחות אפשר להתנחם בכך שמישהו השתדל להמציא את הגלגל מחדש.

"ספיידרמן: השיבה הביתה"
תאריך יציאה: 6.7 בשנים האחרונות ראינו את איש העכביש באינספור סרטים ובגילומם של שלושה שחקנים שונים. עתה ספיידרמן חוזר הביתה אל משפחת מארוול קומיקס האהובה באתחול (פריקוול) נוסף. את השחקן הבריטי הצעיר טום הולנד בן ה־21 כבר ראינו בתור ספיידרמן ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", ועתה הוא מקבל סרט משלו. רוברט דאוני ג’וניור, איירון מן בשבילכם, תומך בו ומסייע לו במלחמתו הצודקת בנבל וולצ’ר, שיגלם מייקל קיטון.

“דנקרק”
תאריך יציאה: 20.7
סרט מלחמה אפי של כריסטופר נולן ("ממנטו", טרילוגיית "האביר האפל") על סיפור חילוצם של מאות אלפי חיילים בריטים מחופי צרפת במלחמת העולם השנייה. בכיכובם של טום הארדי, קיליאן מרפי, קנת בראנה וכמה שחקנים בריטים צעירים שטרם שמעתם עליהם. אבל לא בטוח שזה בדיוק סוג הסרטים שאתם רוצים לראות בקיץ. מי שסולד מסרטי מלחמה, ובכל זאת גררו אותו לקולנוע, יוכל להתנחם בתפקיד של אליל הנוער הארי סטיילס מלהקת הבנים הכה מצליחה וואן דיירקשן.

"רובוטריקים: האביר האחרון"
תאריך יציאה: 3.8
אבוי! אופטימוס פריים נעלם בזמן שהתחוללה מלחמה בין בני האדם לרובוטריקים. מארק וולברג ואנתוני הופקינס מככבים בסרט החמישי בסדרת סרטי הרובוטריקים, שמשלבת שחקנים בשר ודם עם מפלצות מתכת ענקיות. גם הפעם הבמאי הוא מלך הפיצוצים מייקל ביי.

"כוכב הקופים: המלחמה"
תאריך יציאה: 13.7
הסרט השלישי באתחול סרטי "כוכב הקופים" הוא אפוס אפל, קודר ומלא אקשן נוסף. בעקבות אירועי הסרט הקודם, "כוכב הקופים: השחר" (2014), האנושות והקופים נתונים במצב של מלחמה, ואילו סיזר, מנהיג הקופים, מוצא את עצמו במצב לא פשוט.

“ולריאן ועיר אלף הכוכבים”
תאריך יציאה: 20.7
סרטו החדש והמדובר של לוק בסון ("האלמנט החמישי") בכיכובם של דיין דיהן ודוגמנית־העל קארה דלווין, המגלמים צמד סוכנים שצריך להגן על העולם מפני טרור קיברנטי. הסרט, המבוסס על קומיקס צרפתי, צפוי להיות מרהיב מבחינה ויזואלית, ולא רק בזכות שטיפת העיניים בדלווין או כוכבת הפופ ריהאנה, שגם היא מגיחה להופעת אורח בסרט.