יש אנשים שאם מישהו רק יעז להסתכל על האוכל שלהם הם עלולים לדקור אותו. אחרים, לעומת זאת, נדיבים יותר ויחלקו את האוכל שלהם עם כל מי שמעוניין בכך. אדם אחד ממקסיקו הבחין באיגואנה מורעבת, ובאקט אצילי למדי אפשר לה לאכול את מה שנותר לו מהפיצה שקנה. כמו בכל אירוע בן זמננו, האיש, שזהותו לא ידועה, תיעד את המאורע המרגש והעלה את הסרטון לרשתות החברתיות. 


בסרטון, שתועד במסעדה בעיר פלאיה דל כרמן שנמצאת בחוף הקאריבי בדרום מזרח מקסיקו, נראית איגואנה בעת שהיא עומדת ליד מה שנשאר מחתיכת פיצה, וזוממת לעשות מעשה. בזהירות ובמיומנות, כפי שעשתה מספר פעמים בעבר, היא מתקרבת אל הפיצה ומתחילה לנגוס בה. ואולם, בשלב זה היא נתקלה בבעיה: משום שהחתיכה הייתה גדולה מדי עבורה, האיגואנה המתוקה נאצלה לנער מעט את הפיצה וללכת לאחור על גבי השולחן כדי לבצוע אותה לחתיכות.

"קדימה, תאכלי אותה", נשמע האיש אומר בסרטון, ולכמה רגעים אפשר אף לראות את פניו. "תאכלי את הכל. זה מאוד טעים". האיגואנה אוכלת, כמו מבינה את דבריו, כמה ביסים מהפיצה, ולאחר מכן לוקחת את מה שנותר ובורחת משם. בסביבה נצפית עוד איגואנה אחת שמתה לטעום מהפיצה, ולא ברור איזו מן השניים הצליחה לבסוף לאכול את כולה. מי יודע, אולי הן חלקו אותה ביניהן?



אנשים רבים צפו בסרטון המשעשע, ופה אחד החליטו שמדובר ביצור חמוד למד,  אך בעוד רבים ציינו עד כמה האיגואנה חמודה, היו מי שדאגו קצת לשלומה. "אני לא בטוח שגבינה בריאה לאיגואנה", כתב אחד הגולשים בשם שורטי, והוא לא טעה, מפני  שבטבע איגואנות ניזונות בעיקר מן הצומח, ומעדיפות לאכול ירקות, פירות ועלים.

 

אז אל תשכחו - אומנם פיצה לא מזיקה לאיגואנות כפי שהיא מזיקה לבעלי חיים אחרים, אך לא מומלץ לבדוק זאת. בכלל, בעלי חיים צריכים לאכול את האוכל המיועד להן, ולא מעבר לכך. בתאבון.

via GIPHY