לאחרונה הועלה לרשתות החברתיות סרטון מזעזע, בו נראית אישה מציתה בית כשהדיירים עדיין בפנים. כתוצאה מהשרפה, גבר בן 72 ששהה בתוך הבית הבוער נהרג, שאר הדיירים הצליחו לברוח. בסרטון הקשה נראית אישה עומדת מחוץ לבית עשוי עץ, שופכת פנימה דלק ומציתה את הבית. למרות שלאירוע היו עדי ראיה רבים, איש לא ניסה לעצור את האישה או לקרוא למשטרה, ואחד העדים אף תיעד את המאורע במקום לעזור. 


בעוד האש מתקדמת, נראית אישה צעירה קופצת דרך אחד החלונות ובורחת, ולאחר מכן קבוצת גברים צעירים נראים מנסים לפרוץ את הדלת כדי לעזור לאלו שעדיין לכודים בפנים. 
 
עדי ראיה סיפרו כי צפו במתרחש מחלון ביתם, שנמצא בקרבת מקום לאירוע. לדבריהם, האישה שברה את אחד החלונות, הוציאה מה שנראה כמיכל דלק מהחניה של הבית ושפכה דלק מבעד החלון. "היא שאלה אותנו האם 'לאחד מכם יש מצית?', אמר טראבונטה ריצ'מונד, אחד מעדי הראיה, ל-fox6now. "אמרנו לה 'לא, אנחנו לא יכולים לעזור לך, אין לנו מצית'.


 

על פי משטרת מילווקי, הבית משמש כאכסניה, וכמעט כל הדיירים ששהו בו הצליחו לברוח, מלבד גבר בשם וילי גריר, 72 אשר מת בשריפה. קרובי משפחה של האישה החשודה בהצתה, סיפרו שריב עם חבר שלה גרם לאישה להצית את הבית, וכי הם דוחקים בה להסגיר את עצמה. קרובי המשפחה הוסיפו כי החבר של האישה מתגורר בבית אותו הציתה, אך הוא לא שהה בו בזמן השריפה. נכון לעכשיו, המשטרה חוקרת את האירוע כחשד לרצח והצתה והם מחפשים אחר החשודה.