"רק רוצים לרקוד" מתחילה עם נתוני פתיחה בעייתיים: ניסיון להחיות את תחרויות הריקוד שגוועו לפני כמעט עשור, יותר מדי סיפורי חיים מרגשים - שלא יכולים שלא לבוא על חשבון הריקוד, ואווירה לעוסה שמלווה את התכנית עוד לפני שעלתה לאוויר. רקדנים מכל קצוות הארץ נבחנים מול פאנל של 'מנהלי להקות' שצריכים להחליק את האצבע לצד הכחול - אם אהבו, או לאדום - אם לא, הרקדן הנבחר צריך להחליט לנבחרת של מי מבין אלו שהעבירו לו כחול הוא יצטרף. מעין הכלאה בין "הכוכב הבא" ל"דה וויס" של הריקודים.

על הכל מנצחים אסי עזר ורותם סלע באווירת הצחוקים המוכרת של השניים. סיפורי החיים המרטיטים כמובן מעניינים הרבה יותר מהריקוד - ויש הרבה מהם: החרדי שעזב את הדת בשביל לרקוד וגם לדגמן, הנערה שעברה חרם, הילד הברזילאי המאומץ ועוד.

יענקל'ה פילצר מתמודד ב


"רק רוצים לרקוד" בושלה ביד מיומנת, עריכה מעולה וקצבית, חופן סיפורי חיים מרגשים, זוג מנחים כריזמטיים שהחשמל זורם בניהם, רקדנים חטובים בטייטס ורקדניות שיודעות להקפיץ את הישבן, וכמובן אנה ארונוב אחת. וכאן בדיוק טמונה הבעיה של התכנית החדשה של קשת, הכל עשוי נכון, אבל כבר מפרק הבכורה, עולה תחושה חזקה שכבר ראינו את זה: את הנערה התורנית עם העיניים הגדולות והסיפור המרגש, את הבדיחות של אסי עזר, וגם את אנה ארונוב ראינו במקרה או שלא במקרה לא מעט לאחרונה.

אולי זה קשור לשמועות על פרידה בינה לבין אסף גרניט שנפוצו ביומיים האחרונים, השניים הוציאו הודעה לתקשורת בה נאמר "השמועות לא נכונות". נראה כי בסוף הם החליטו להשאיר את הנוסח של "קנו את הפיצה של אסף גרניט וצפו הערב ב'רק רוצים לרקוד' כדי לגלות אם נפרדנו" על רצפת משרד יחסי הציבור.
אנה ארונוב מתמוגגת. צילום מסך: ערוץ 2
אנה ארונוב מתמוגגת. צילום מסך: ערוץ 2


פאנל השופטים מחולק בצורה גסה לטייפקאסטים ברורים, כמו הבנים בהגדה של פסח: דוד דביר - הוא השופט הרשע שלא נותן כחול לאף אחד (חכו לסוף הפרק כדי לגלות אם יש לו מישהו בנבחרת). אנה ארונוב - היא השופטת החכמה, פייטרית עם חינוך רוסי שתהפוך את חייה הפרטיים לתעלול יחצ"ני כדי לקדם את התכנית. עידן שרעבי - השופט התם והחמוד שמתרגש עד דמעות כבר בפרק הבכורה. עדן שבתאי - זו שאינה יודע עברית, כי הכוראוגרפית כך מסתבר הגיעה היישר מלוס אנג'לס שם היא עובדת עם אריאנה גרנדה, כריס בראון וסנופ דוג.

הכימיה בין אסי לרותם מחשמלת את המסך - והופכת את מקביליהם ב"רשת" - שלומית מלכה ומיכאל אלוני לסוג של בדיחה. הצפייה בתכנית גורמת לחשק עז להצטרף לבילויים המשותפים של השניים. הזרימה, ההומור, והמודעות העצמית של של סלע ועזר כל כך טובים, שהם מתחילים לעצבן.


אסי עזר ורותם סלע מחשמלים את המסך. צילום מסך: ערוץ 2
אסי עזר ורותם סלע מחשמלים את המסך. צילום מסך: ערוץ 2


"טדי הפקות" היא תרנגולת שמטילה ביצי זהב כמו "כוכב נולד", "נולד לרקוד", "הכוכב הבא" עבור קשת כבר שני עשורים. בטדי, יודעים שסוס מנצח לא מחליפים, גם אם הוא כבר צולע וחסרות לו כמה שיניים (ע"ע "כוכב נולד 10"), מקסימום אפשר להזריק לו קצת בוטוקס, להשיק מחדש ולמכור לחו"ל (ע"ע "הכוכב הבא"). ההשוואה ל"נולד לרקוד" של קשת, יותר ממתבקשת, ובדיוק כמו שהיא הייתה האחות הפיסחת של "כוכב נולד", כך גם "רק רוצים לרקוד" כנראה לא תשרוד יותר מכמה עונות בודדות - שהרי לקהל בארץ נוח הרבה יותר לעכל שירה מאשר ריקוד.

הדבר המאכזב ביותר ב"רק רוצים לרקוד" הוא הפרס לזוכה הגדול, "הרקדן הטוב בישראל" כפי שהשופטים מתעקשים לחזור ולציין: מלגת לימודים בשווי מאה חמישים אלף שקלים - טוב שבקשת לא החליטו לתת לזוכה הגדול מסטיק בזוקה בתור פרס. אחרי שנלעס על ידי אנה ארונוב.