השפלה של שדרני רדיו ותיקים, לחצים לצמצום דיבורים בשידור, אכזריות, רודנות, בזבוזי כספים ומנהל לא תקין. אלה הן חלק מהטענות שהעלו גורמים בתאגיד השידור הציבורי כנגד מנהלי תאגיד השידור בתחנת הרדיו "כאן 88" אלדד קובלנץ ואביעד רוזנבוים, בהמשך להתפטרותו של השדרן בועז כהן אמש.



לאחר הודעת ההתפטרות הדרמטית של המגיש הוותיק אתמול, העלו גורמים בתוך התחנה טענות כלפי מנהליה החדשים, תחת הנהלת תאגיד השידור בנודע לדרישה משדרנים לצמצום במלל במהלך השידור, והפיכת התוכניות לרצף של 'שידורי להיטים שחוקים'.



גורם אחר בתחנה מספר על "אכזריות ורודנות דורסנית היהירה והרומסת של מנהלי כאן 88 - אלדד קובלנץ את אביעד רוזנבוים. מסע ההשפלות וההתעללויות שעוברים טובי העורכים בישראל מאז ה-15.5.2017. מדובר בהשמדה טוטאלית של החופש והיצירתיות ובילד לא משכיל במיוחד, ומאוד מאוד יהיר בשם אביעד רוזנבוים, שמשתכר 40,000 שקל לחודש כדי לרמוס עורכים ותיקים ומיומנים וטובים כמו גדי ליבנה, טל השילוני, רוני ורטהיימר ואבנר גורלי.  מה שקורה בכאן 88 הוא עצוב מאוד ומקומם מאוד, יש בזבוזי כספים, יש מנהל לא תקין, אי יישום של מסקנות ועדת לנדס, צפצוף ארוך על כולם, יהירות בנוסח "מי זה ביבי? מי יכול עלי?"



כזכור, השדרן בועז כהן, הודיע אתמול במפתיע בדף הפייסבוק על התפטרותו המיידית מהתחנה אחרי 16 שנים. כהן החל את עבודתו בתחנה ב-2001, שידר את התכנית היומית ״רוקר טוב״ בשעות הבוקר ואת התכנית השבועית ״פרוגרסיב וחיות אחרות״ בשעות הלילה. שתי התכניות זכו לאהדה רבה, לאחוזי האזנה גבוהים ולקהל מעריצים קבוע ומושבע, מה שהפך את כהן לשדר הבולט בתחנה ולמעשה לפנים שלה.



הודעת ההתפטרות של בועז כהן. צילום מסך
הודעת ההתפטרות של בועז כהן. צילום מסך



מדוברות תאגיד השידור נמסר: "אנו מודים לבועז כהן על עבודתו המקצועית ותרומתו  לכאן 88, מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך ומקווים כי דרכינו יצטלבו בעתיד. בעניין המסמך המופץ ברשתות מדובר במסמך רצוף השמצות, הגזמות ואי דיוקים, שנועד לעורר פרובוקציה". 

לדבריה, "מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, יזם ישיבה עם עובדי כאן 88 במהלכה התקיים שיח מקצועי בין עובדי התחנה למנכ"ל ובמטרה לשמוע את מגוון התחושות והציפיות. כאן 88 תמשיך להיות תחנה בעלת אופי ייחודי ומואזנת אף יותר מבעבר".