טראמפ רק החל את כהונתו, אך כבר מקבל כבוד בדמות הנצחת יישוב על שמו. כפר נידח בשם מארורה בהודו החליט לשנות את שמו ל"Trump Village", על שמו של הנשיא האמריקאי מעורר המחלוקת. היוזמה כוללת תליית פוסטרים נרחבת ברחבי הכפר, כפי שניתן לראות בתמונות. 

ההחלטה התקבלה על ידי ראשי הקהילה בשיתוף ארגון צדקה שעוסק בהתקנת מתקני שירותים ברחבי המדינה. שינוי השם הוא לעת עתה סימבולי, והשם מארורה יישאר השם הרשמי שיתנוסס על שלטים ומפות – שכן היוזמה לא התקבלה עד כה על ידי אף גוף רשמי במדינה מחוץ לכפר. "שמחנו על היוזמה. הארגון יתקין אצלנו במסגרת ההסכם שירותים, כביש ואולם קהילתי", אמר ראש הקהילה, סקאת עלי ל"אובזרבר" הבריטי.

הכפר טראמפ, הודו. צילום מסך: טוויטר
ומה יוצא לארגון הצדקה מהעניין? בקרן הביעו תקווה כי השם החדש ימשוך את תשומת ליבם של עשירי העולם, שימשיכו לעזור בשיפור תנאי התברואה במדינה הענקית והענייה. "יוזמה כזו יכולה לעודד את העשירים ואת החברות לתרום ולהציע כסף. חייבים לבנות כאן תשתיות בסיסיות", אמר בעלי הקרן. 

תושבי הכפר נשמעו חלוקים בדעתם על הרעיון. חלקם אמרו שישמחו לשנות את שם הכפר לטראמפ באופן קבוע אם הדבר יסייע להם, אך חלקם לא הבינו במי מדובר. בטיימס אוף אינדיה ציינו כי רוב תושבי הכפר העני מעולם לא שמעו על טראמפ. "אני לא מבין מה זה. למה לא קראו לנו על שם ראש הממשלה שלנו?" צוטט עובד בנייה מקומי באתר "Mashable". 
טראמפ לא עודכן מראש על שינוי שם הכפר, שמתרחש יומיים לפני שייפגוש את ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי בבית הלבן, אך נראה שהנשיא חובב התהילה לא יתנגד ליוזמה.