ח"כ יהודה גליק (ליכוד) פירסם הערב (ראשון) פוסט וציוץ נרגשים בפייסבוק ובטוויטר שבו קרא לציבור להתפלל למען החלמתה של רעיתו יפה, שמאושפזת מאז יום שישי במצב קשה בבית החולים שערי צדק בירושלים, לאחר שלקתה באירוע מוחי. המקרה אירע ביום שישי, כשעה לפני כניסת השבת בביתם בעתניאל. יפה גליק הועברה באמבולנס לחדר המיון בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים ומאז היא מאושפזת בטיפול נמרץ כשבעלה, ח"כ גליק, לידה.



בפוסט שפירסם הערב כתב גליק: "חברים יקרים ואהובים. לפני שנתיים וחצי היא ביקשה מכם תפילות עבורי. כעת בעקבות אירוע מוחי קשה מאד היא זקוקה לתפילותיכם. אנא קירעו את השמים למען יפה בת לאה".



לאחר מכן צייץ שוב וכתב: "תודה עם ישראל, החיבוקים זורמים בלי הרף מכל חלקי העם. מעריך מאד מאד".



לאחר שנורה ונפצע בידי מתנקש פלסטיני בכניסה למרכז בגין בירושלים, באוקטובר 2014, פרסמה יפה גליק את הקריאה הבאה: "אני כרגע מנסה להתמקד בתפילות וזקוקה מאד למי שיכול להצטרף - אנחנו זקוקים לרחמי שמיים וצריך להתפלל. אני קוראת מפה בתפילה ליהודה יהושע בן איטה בריינדא רפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל, אנחנו רוצים להודות לכל הצוות בבית החולים ולכל עם ישראל שנותנים לנו את המסר שהם איתנו, זה מאד מחמם את הלב".



גליק, למרבה המזל, החלים לגמרי והתאושש מפציעתו הקשה. כעת הוא מבקש מהציבור להתפלל למען רעייתו המסורה יפה בת לאה. רעייתו היא אחותם של הרב שמואל טל וח"כ לשעבר נחום לנגנטל. לבני הזוג שמונה ילדים.