ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט שוחרר מבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שאושפז שם במשך מספר ימים. אולמרט שב לכלא מעשיהו בו הוא עצור לאחר שנשלל בבית החולים כי לקה באירוע לבבי. ראש הממשלה לשעבר פונה לפני כשבוע לבית החולים לאחר שחש מיחושים באזור החזה, והועבר למחלקה הקרדיולוגית ושם הוא עבר בדיקות ראשוניות.



תמונתו של אולמרט מבית החולים שהופצה בשבוע שעבר ברשתות החברתיות וזלגה לכמה מקומות בתקשורת עוררה הדים ובעיקר תרעומת על חשיפה אינטימית של אולמרט בפיג'מה של המוסד הרפואי, כשהוא אוכל ארוחת בית חולים על מגש, שדוף מאוד ובמשקל נמוך בהרבה ממש שהציבור התרגל לראותו.



בבית חולים שיבא התבצעה בדיקה על מנת לבחון מי היה מעורב בפרשת הצילום של אולמרט ולקח חלק בצילום והדלפת התמונה. מבית החולים נמסר: "אי אפשר לדעת מי יזם את הצילום ואיך הוא יצא מבית החולים. יחד עם זאת, מחובתנו לוודא שאצלנו הצוותים שומרים על הפרטיות. לא עשינו פוליגרף כי אנחנו סמוכים ובטוחים שזה לא בא מבית החולים", נמסר ל"מעריב".



בבית החולים הוסיפו: "עם זאת אנחנו מחויבים לסטנדרטים ואנחנו מזכירים נהלים" לגבי מצבו של אולמרט נמסר מבית החולים שאולמרט עובר סדרת בדיקות. סדרת הבדיקות מתחייבת כדי לוודא ממה סובל אולמרט לא הושלמה".



ביום בו פונה אולמרט, הובהל רופא של שירות בתי הסוהר הוזעק לתאו של ראש הממשלה לשעבר, המרצה עונש מאסר בכלא מעשיהו, זאת לאחר שהתלונן כי הוא חש ברע. טרם פינויו המליץ רופא שב"ס על פינויו של אולמרט לבית החולים אסף הרופא הקרוב לכלא מעשיהו, אולם לאור בקשתו של ראש הממשלה לשעבר להתפנות לבית החולים שיב"א בתל השומר שם הוא מטופל ומוכר, ולאחר התייעצות הצוות המקצועי בשב"ס, אושר פינויו לבית החולים על פי בקשתו. מי שליווה את אולמרט לבית החולים לסדרת בדיקות הן אנשי שירות הביטחון הכללי (שב"כ) המופקדים על ביטחונו של אולמרט.
אולמרט נמצא בימים אלה תחת בדיקה פלילית שנפתחה נגדו בגין חשש להוצאת מסמכים מסווגים מבית הסוהר, במסגרת ספר שמחבר בימים אלו. בתום דיון בוועדת השחרורים שנערך ביום ראשון ונמשך קרוב לשש שעות החליטה הוועדה לדחות ליום חמישי הבא את מתן החלטתה בעניין הבקשה לשחרורו המוקדם של אולמרט. כשפנה אל הוועדה התבונן בנציגת הפרקליטות עו"ד אורלי לב ארי שהתנגדה לבקשתו לקצר שליש מעונשו ואמר אולמרט: "אני מתבייש כשאני שומע שהפכתם אותי לבוגד".