בית משפט השלום בתל אביב האריך הערב (שלישי) את מעצרו של העבריין אריה אלפרון, בן למשפחת פשע מוכרת, החשוד בביצוע עבירות של תקיפה, סחיטה ואיומים נגד בעלי עסקים באזור תל אביב והמרכז. אלפרון, האח הצעיר במשפחה, נעצר הבוקר על ידי שוטרי ימ"ר תל אביב במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה נגדו בעקבות מספר בעלי עסקים שטענו שהחשוד תקף אותם, סחט אותם ואיים עליהם כשהתנגדו לכאורה למסור לידיו את הבקבוקים הריקים אותם הוא אוסף למחזור.



אלפרון כבר נעצר בעבר מספר פעמים בעקבות תלונות של בעלי העסקים על כך שהגיע אליהם ודרש לקבל מידיהם בתמורה לתשלום מצידו את הבקבוקים המיועדים למחזור. משסירבו לטענתם, הפעיל נגדם אלפרון מסיכת איומים והפחדה ולעיתים אף פגע בחלק מהם. עוד נזכיר כי אלפרון הקים קו לאיסוף בקבוקים למחזור באזור המרכז ואסר על אחרים להיכנס לתחומי הפעילות שלו.



ביוני 2016 אף הוגש נגדו כתב אישום בטענה שמכר את העסק שלו לתושב כפר סבא ושלוש שנים לאחר מכן שב לאותו קו איסוף והחל לאסוף מבעלי עסקים בקבוקים למחזור. אלפרון, כך נטען, איים על בעל הקו החדש ובשיחה מוקלטת שהעביר למשטרה ביסס המתלונן את הראיות נגד אלפרון. אלפרון המשיך בעיסוקו כאוסף בקבוקים למחזור ובמסגרת זאת פנה אל בתי עסק בעיקר באזור המרכז ותל אביב ורכש מהם את הבקבוקים הריקים תוך שהוא גובה לכיסו את דמי הפיקדון.



לאחרונה, כך עולה, הצטברו נגדו תלונות נוספות בימ"ר בתל אביב ובתום חקירה סמויה הוא נעצר כאמור והובל לחקירה בשעות הבוקר. הערב בתום דיון שהתקיים בעניינו בבית משפט השלום בתל אביב החליט בית המשפט על הארכת מעצרו כאמור בארבעה ימים. החקירה נמשכת.